Cooj Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Hei. Jeg har kommet over dette objektivet, men finner veldig lite informasjon om dette. Når stoppet Sigma å produsere dette, med tanke på alder på objektivet? Er det noen som har noen info om dette objektivet? Kvalitet på bilder og lignende? Vil det fungere med Canon 350d? Fant det ikke i noen andre tråder, så regner med det er greit at jeg lager en ny. Takk for svar. Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Hm, sikker på at lysstyrken ikke er på f/3,5? Det er ihvertfall ikke noe å finne på google med f/2,8. Hvis det er med f/3,5, har Photozone en test som viser at det er et godt objektiv, men noe over gjennomsnittet på CA. Objektivet vil fungere på 350D. Hvis det er f/2,8, så se bort i fra dette. Lenke til kommentar
Smurfelurf Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Du mener vel Sigma 150mm F2.8 EX DG APO IF Macro HSM? Se, https://prisguiden.no/product.php?product...iew=productinfo Jeg har ikke objektivet selv, men jeg har bare hørt godord om det. Lenke til kommentar
Cooj Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Nei, det er ingen av disse, Sigma har faktisk et eget objektiv som heter Sigma APO Macro 180mm f2.8, men jeg finner også ekstremt lite info om det. Det eneste siden jeg finner er noe om info om objektivet på er denne siden. Men jeg er litt skeptisk til å kjøpe et så ukjent objektiv, fortsatt ingen som har hørt om dette? Endret 12. april 2007 av Cooj Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Veldig lite info om det ja. Men fann noe her http://dyxum.com/lenses/detail.asp?IDLens=188 Endret 12. april 2007 av Litejk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå