TheScorp Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Hei! Nå har jeg drevet med litt desperat søking etter halo 1 og 2 for 360en, på litt forskjellige nettsider. Men det har vært meget dårlige resultat til nå. Er det noen av dere som nylig har kjøpt ett eller to av disse spillene og vet om en plass de er på lager? Må ha, bare må ha! Edit: Må jeg kjøpe Xbox spillene, eller er det en egen versjon for 360? Endret 12. april 2007 av TheScorp Lenke til kommentar
Esukiru Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Halo og Halo 2 er ingen 360 versjon men spilles kan de så klart halo 2 finner heller ikke jeg noen steder men har funnet Halo Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 Halo og Halo 2 er ingen 360 versjon men spilles kan de så klart halo 2 finner heller ikke jeg noen steder men har funnet Halo 8365241[/snapback] Ah, jeg visste det var en side jeg hadde glemt. Halo bestilt fra playx, og fant det akkurat på absoluttspill.no også. Men halo 2 var det riktignok verre med ja. Lenke til kommentar
Esukiru Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Se der fant jeg Halo 2 også gitt Endret 12. april 2007 av Rcane Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Se der fant jeg Halo 2 også gitt 8365359[/snapback] Yey! Da er begge to bestilt! Takker og bukker! Jeg ringte tilogmed siba for å høre tidligere i dag, og da hadde de ikke noen. Blir ett helvetes baluba nå hvis de sier de ikke har ^^ Playx var forøvrig uhorvelig raske med å få sendt det.... Får det kanskje tilogmed før helgen Endret 12. april 2007 av TheScorp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå