mastodon Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Dama har kjøpt seg PS2 og GTA3:VC... Jeg satt og spillte det i går men kan ikke si jeg er er inponert over grafikken.. For lite smoothe ovgerganger og sånn... Og det er ikke TVen som er dårlig eller overføringen.. TVen kostet 15k... Er det noen andre som ikke er fornøyd med et at så nytt spill ikke har bedre grafikk? Greit nok at PS2en begynner å bli gammel men den har jo bedre grafikk på f.eks. GT3... VC kommer jo til PC og snart så det er vel bare å sette seg ned å vente..:sad: Da jeg kjørte GTA3 på min PC, var det meget bra grafikk.. Utrolig hva den klarte å hente ut av mitt gamle GF4 kort og slitne CPU.. Kjørte på nesten de beste instillingene og det hakket ikke en eneste gang.. Må vel oppgradere til VC kommer til PC ja... men men.. God tur:) Lenke til kommentar
nordlending Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 kjøp the getaway......god grafikk Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Vent på True Crime: Streets of LA Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 leste i et dansk spillblad at sony hadde kjøpt rettighetene til gta serien i to år fremover. så det kommer ikke til pc. Lenke til kommentar
Qrt_ Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Quote: Den 2002-12-18 17:45, skrev minimum payne:leste i et dansk spillblad at sony hadde kjøpt rettighetene til gta serien i to år fremover. så det kommer ikke til pc. Jo, Sony har kun rettighetene når det gjelder konsoll, så PC utgave kommer nok! Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Åkei, men jeg kommer ikke til å kjøpe det uansett. gta3 virker ikke på min win2k maskin, av en eller annen grunn, så jeg driter i de folka. heldigvis har jeg spilt igjennom det, før det sluttet å virke. Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Quote: Den 2002-12-18 15:13, skrev mastodon:Da jeg kjørte GTA3 på min PC, var det meget bra grafikk.. Utrolig hva den klarte å hente ut av mitt gamle GF4 kort og slitne CPU.. Kjørte på nesten de beste instillingene og det hakket ikke en eneste gang.. Må vel oppgradere til VC kommer til PC ja...men men..God tur:) Unnskyld meg men det er en mellomting mellom state-of-the-art og "Slitent"... oppsettet ditt hadde vært et kraftig hopp for noen....(meg) :wink: Lenke til kommentar
Erad Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Ikke kjøp the getaway..! dårligste spillet jeg noen gang har vært borti.. med de dårligste kontrollene! hvis det kommer ut på pc skal jeg ta en ny vurdering! Lenke til kommentar
AldaZar Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Hvem i svarte bryr seg om grafikken når selve spillet er så genial som den er, ok hvis det hadde vært psone grafikk på spillet så hadde jeg skjønt at folka blir hissig. Personlig syns jeg GTA-vice er helt genialt. Lenke til kommentar
mastodon Skrevet 20. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2002 Jeg synes og at GTA3 er konge.. men ikke på konsoll :sad: There is only one... My PC:) Og hvis noen synes min PC er bra så ta en titt på alle de andre som har specen sin i signaturen... jeg ligger desidert lavest der.. eneste jeg har som er noe er HK'et mitt... men en tinge skiller meg fra de fleste andre med "state-of-the-art" PCer er at jeg har jobbet og tjent penger for å kjøpe meg PC.. Mastodon at War! Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Sony har ikke kjøpt rettighetene for gta 3 spill i 2 år framover, men _5år_ . Dvs. gta spill kun kommer på Sony konsoller, så fremt de ikke videreselger rettighetene. oversatt: vice city kommer ikke på pc, kjøp en psx2 :wink: Lenke til kommentar
Xtend Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Quote: Den 2002-12-20 09:53, skrev Dikky:Sony har ikke kjøpt rettighetene for gta 3 spill i 2 år framover, men _5år_ . Dvs. gta spill kun kommer på Sony konsoller, så fremt de ikke videreselger rettighetene. oversatt: vice city kommer ikke på pc, kjøp en psx2 :wink: Vice City på PC ble jo annonsert for to dager siden. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 De har kun kjøpt rettighetene når det gjelder konsoller. For 5 år ja :smile: Oversatt: PC er ingen konsoll, og derfor kommer VC til PC. Humm.. det rimte og gitt Og uansett om VC bare hadde kommet til PS2 så hadde jeg aaaaaaldri kjøpt den drit-kassa. :smile: Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 GTA serien har jeg begynt å bli veldig lei av. Det er alt for mye arkadespill. Bare se på bilfysikken og skadesystemet på bilene. 1. kollisjon går greit. 2. kollisjon - det begynner å ryke fra bilen. 3. kollisjon - bilen eksploderer. Omtrent så simpelt er det. Da foretrekker jeg Mafia. Genial story, eksepsjonell fysikkmotor, stor frihet i en enorm by med mulighet for å ta en tur på landet . Mafia er mye mer en simulasjon, og det foretrekker jeg helt klart. Lenge leve Mafia Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 slå av trails å juster litt på kontrast og farger og slikt, da blir det bedre grafikk. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 GTA serien har jeg begynt å bli veldig lei av. Det er alt for mye arkadespill. Bare se på bilfysikken og skadesystemet på bilene.1. kollisjon går greit. 2. kollisjon - det begynner å ryke fra bilen. 3. kollisjon - bilen eksploderer. Omtrent så simpelt er det. Da foretrekker jeg Mafia. Genial story, eksepsjonell fysikkmotor, stor frihet i en enorm by med mulighet for å ta en tur på landet . Mafia er mye mer en simulasjon, og det foretrekker jeg helt klart. Lenge leve Mafia Nah, det er ikke slik i Vice City, var sånn i GTA3, men bilene tåler mye mer i VC. Og du kan ikke sammenligne VC og Mafia, de er til PS2 og Pc. PS2 = Mindre ung konsoll :-? PC = Kan oppgraderes ganske kraftig 8) Man har mange fler valgmuligheter når man utvikler spill til PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå