allenickeropptatt Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 må spørre dere eksperter... hvordan får jeg bilder som det som er av janne formoe (øverst) http://www.dagbladet.no/magasinet/2007/04/10/497327.html kan tenke meg de er viktig med lyssetting, hvilke andre tekniske ting på kameraet? eventuelt i photoshop? takker og bukker for svar Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Du kan jo bruke "Den magiske S-kurven" som jeg kaller det. Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Ble du noe klokere? Lenke til kommentar
dr.steen Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Det er mest sannsynlig brukt bouncet blitz her ser det ut som, fotografen står på litt avstand, kanskje tre meter, og skyter blitzen på skrå opp i taket. Den vil da skape et slikt inntrykk som bildet har. Lenke til kommentar
dhjerp Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Finne frem mye rot og sett dette sammen med en modell på kjøkkenbenken. Egentlig et vanlig albumbilde med indirekte blitz. Lenke til kommentar
allenickeropptatt Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 tusen takk for svar må prøve den blits-metoden ser det ut som Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå