EVA 1 Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Jeg føler meg litt tilbakestående når det kommer til å sjekke opp damer så jeg lurte på om det var noen her som har lyst til å dele sin kunnskap om temaet? Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Jeg føler meg litt tilbakestående når det kommer til å sjekke opp damer så jeg lurte på om det var noen her som har lyst til å dele sin kunnskap om temaet? 8364966[/snapback] Desverre så kan jeg ikke hjelpe deg med selve flørtinga da jeg har vært kjæreste i 4 år. Men kan allikevell anbefale deg hva du ikke skal gjøre! Endret 12. april 2007 av HoaXed Lenke til kommentar
Minus Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Jeg fikk meg kjæreste ved å ikke være meg selv og gå rundt å prøve å sjekke opp damer hele tiden. Lenke til kommentar
alfredsn Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Jeg fikk meg kjæreste ved å ikke være meg selv og gå rundt å prøve å sjekke opp damer hele tiden. 8365275[/snapback] Og det forholdet funker fortsatt? Beste tipset jeg har er å bare være seg selv, ha litt selvironi, gi komplementer og bare være hyggelig og grei med vedkommende. Ta hun med ut og finn på noe osv. Endret 19. april 2007 av alfredsn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå