AlecTBM Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Jeg leter etter en browser som _forkler_ seg som andre browsere. Altså den viser oppsettet på en webside som IE eller FF eller Opera eller Opera mini, osv. Holder på med en del webprogrammering og ville vært fint å kunne sjekke hvordan sia ser ut i flere browsere enn FF, og siden jeg har linux så får jeg ikke t IE, Opera mini bruker jeg på mobilen, men vil ikke bruke dyre tellerskritt på å sjekke en webside. Noen som kan hjelpe? Som sagt så har jeg linux, så det beste er vell å få tak i en til linux. AlecTBM Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Du har et prosjekt som heter IE4Linux, hvor man kan sette opp IE med Wine veldig enkelt. Opera finnes for Linux. Lenke til kommentar
............... Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Det finnes en addon til FF som gjør at siden vises sånn den hadde gjort i IE Endret 12. april 2007 av karlsn Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 Det finnes en addon til FF som gjør at siden vises sånn den hadde gjort i IE 8364954[/snapback] Har du link? Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Den fungerer ikke i Linux. Det den gjør er å kjøre IE-motoren i Firefox. Til det trengs IE og Windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå