Muggkaare Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Punkt 1: Har dere fått med dere denne grønnforjævlig irriterende låta/videoen her? Det er låta "My humps", av Black Eyed Peas, et eksempel på hvor latterlig kommersiell hip-hop kan klare å bli. Punkt 2: Har dere fått med dere Alanis Morissettes fantastiske parodi på ovenfornevnte låt/video? .Hun la den ut til allmenn forlystelse på YouTube rundt 1. april. Det utrolige er hvor nydelig hun klarer å få låta til å bli (minus den hjernedøde teksta, da). Fra gråstein til gull! Lenke til kommentar
Thend Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Hahaha! Plutselig ble mitt syn på Alanis Morissette snudd på huet. Endret 12. april 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Originalen var jo faktisk ganske bra da. Men så tittet jeg på den med lyden av... Endret 12. april 2007 av Muffinman Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Herlig! Teksten er så forbanna bra. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Fergie er hakket heitere, men jeg elsker stemmen til Alanis. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Fergie er hakket heitere, men jeg elsker stemmen til Alanis. 8369293[/snapback] Korrekt, derfor set du på begge to, skrur av lyden på BEP-versjonen og ser den. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Alltid likt Alannis Morisette jeg! Lenke til kommentar
lunafleur Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Herrejemini, dama har så evig bra vokaler. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Synes både Black Eyed Peas og Alanis Morissette versjon av sangen er plan grusom. Har heller ingenting til overs for hverken den BEP eller AM's musikk for øvrig heller. Synes begge deler er grusomt. Alanis Morissette gnager og gnaer og gnager. BEP er bare tragisk, klarer ikke av med Hip-Hop Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Traff spikern der gitt. Black Eyed Peas kan brenne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå