nocturno_culto Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) jeg har en Zalman Reserator1 men har bare montering til intel, men går det an å få kjøpt sånn montering sepperart til amd 939 ? Endret 11. april 2007 av nocturno_culto Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Det skal følge med fester til Amd og intel med kjøleren. Fester til kjølern må vel kjøpes av andre personer som har som har fester! Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Det skal følge med fester til Amd og intel med kjøleren. Fester til kjølern må vel kjøpes av andre personer som har som har fester! 8364247[/snapback] OK, noen som har fester til salgs ? Lenke til kommentar
TordO Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Jeg fant et ombyggingssett til s775, men det er jo ikke hva du leter etter.. Skal se om jeg finner til s939 EDIT: Du kan jo bare kjøpe en ny vannblokk med samme diameter på rørene som du har nå? Eller ville du helst bare ha et ombygginssett? Endret 12. april 2007 av TuppenX2 Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Jeg har samma vannkjøleren uten orginale blokker og fester med det går helt fint det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå