Gå til innhold

"Motion Blur" i S.T.A.L.K.E.R.!

Anbefalte innlegg

Tror ikke de gamle korta støtter DX9.0 fullt ut, de har support for det, men tror ikke alt er tilrettelagt for de gamle korta, kan være det er det som gjør det.

8369025[/snapback]

Ser nok sånn ut ja. Prøvde å skru på renderer med konsoll, men det funka ikke. ser ut som at spillet vet at skjermkortet mitt suger. :p Småkjipt. Får liksom ikke den samme gleden når jeg ser hvor bra det kan bli..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg må innrømme at jeg ikke sitter på den beste maskinen akkurat. Har et  ATI 9800pro kort. Når jeg går inn på option i spillet og skal skifte til Dynamic Lighting, kommer det ikke opp noen valg alternativer, slik det gjør på resten av funksjonene. Skal lese litt rundt for å finne noen løsning, men kom gjerne med tips.

8368115[/snapback]

Hmm rart. Det skjermkortet har jo støtte for directx9. Men full dynamic lightning er kanskje en SM3.0 funksjon, og da blir vel det kortet for gammelt.

Lenke til kommentar

Fikk det Motion Blur, men vet faktisk ikke hva jeg syns om det helt enda.. Men skal testes mer..

Og synes det ikke virket mer ekte som en eller annen sa..

Ok, prøvde det litt til, men det så helt for jævelig ut spørr du meg! Hvertfall gunnern! Jeje, da fikk jeg prøvd det og..

Endret av TobbelobbenQ
Lenke til kommentar

Nå etter jeg slo på motion blur, så spilte jeg litt, så slo jeg det av fordi det så ikke veldig bra ut, og da klikker pcen, så slår jeg den av og på. Og da kommer såklart BLUESCREEN når jeg slo den på og så restarta den seg, og nå vil ikke stalker save, da bare går den ut av stalker og får ikke savet!

Noen som vet løsning?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...