CurSe Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Men vet ikke hvor jeg skal ta pullupsene ennå.. Har en solid pinne, og har satt den på to stoler, men de snurrer seg rundt osv.. 8400436[/snapback] Er ikke pullups når hele kroppen henger i lufta og man løfter haken over pinnen? Prøvde det programmet i går, sett bort i fra svømming, og får se hvordan det blir i dagene/ukene som kommer. Nå snør det igjen her i Tromsø og da frister det ikke så veldig å jogge i morgen tidlig, men litt må man vel ofre hvis man skal stramme opp kroppen litt til sydenturen. Planlegger å prøve det programmet som har blitt nevnt i denne tråden med Proteinfabrikken sin oppskrift på vektøkning(Trykk her) Høres det ut som en halvgod plan? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 Ja, skjønte det med pullupsa, bare tenkte på å ta en solid pinne, legge seg under å løfte seg opp, jeg da.. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Etter en ukes tid med 5-6 joggeturer (prøver å kompansere for svømminga ), så føler jeg meg faktisk litt lettere til beins (), og blir ikke så fort sliten.. Jeg skal innrømme at jeg har slurvet en del med styrketreningen, men det er den delen som er vanskeligst å få motivasjon til for meg. Merket til min store forkrekkelse at jeg har gått opp en kilo ellerno.. Hva i huleste heiteste? Er det "normalt"? :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå