Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg med trening/kosthold?


Anbefalte innlegg

Men vet ikke hvor jeg skal ta pullupsene ennå.. Har en solid pinne, og har satt den på to stoler, men de snurrer seg rundt osv.. :p

8400436[/snapback]

Er ikke pullups når hele kroppen henger i lufta og man løfter haken over pinnen?

 

Prøvde det programmet i går, sett bort i fra svømming, og får se hvordan det blir i dagene/ukene som kommer. Nå snør det igjen her i Tromsø og da frister det ikke så veldig å jogge i morgen tidlig, men litt må man vel ofre hvis man skal stramme opp kroppen litt til sydenturen.

 

Planlegger å prøve det programmet som har blitt nevnt i denne tråden med Proteinfabrikken sin oppskrift på vektøkning(Trykk her) Høres det ut som en halvgod plan?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter en ukes tid med 5-6 joggeturer (prøver å kompansere for svømminga :p), så føler jeg meg faktisk litt lettere til beins (:p), og blir ikke så fort sliten..

 

Jeg skal innrømme at jeg har slurvet en del med styrketreningen, men det er den delen som er vanskeligst å få motivasjon til for meg.

 

Merket til min store forkrekkelse at jeg har gått opp en kilo ellerno.. Hva i huleste heiteste? Er det "normalt"? :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...