Gå til innhold

24: Din handling for sesong 7! *Spoiler fra ses 6!*

Anbefalte innlegg

Jaa, få høre deres meninger om hva plotet i sesong 7 burde være!

Jeg synes de nå burde droppe nukes, terrorister og sånne ting og heller fokusere rett på Jack. Jeg håper virkelig kineserne tar med seg Audrey tilbake til Kina slik at Jack må dra alene ned med pistolen sin og redde henne/hevne seg på kineserne. Det hadde vært så evig kult! :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser for meg Jack som jakter på hele denne gigantorganisasjonen som nok står bak det meste i sesongene som har vært. Vi har så langt møtt to av de tre Jack "tystet på" i følge han selv (sesong 1), lurer på om sistemann blir nevnt igjen snart også.

Ser for meg en siste sesong som tar helt av og som vil medføre noen skikkelige endgames.

Lenke til kommentar

Trodde at sesong 6 kom til å handle om at Jack rømte fra kineserene, med en trussel som paralellhandling. Men i ettertid så skjønner jeg hvorfor det ikke ble sånn. 24 episoder med Jack på rømmen kan ikke ha vært så veldig god underholdning, og litt rip-off av Prison Break. En kan liksom ikke komme seg så langt på 24 timer.

Eneste jeg håper for resten av serien er at Jack får en verdig død og at det hele blir oppklart på en meget god måte.

Endret av Prebo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...