MrBirken Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Heisann, eg lurer på hvordan eg kan se tv-programmer gratis på internett? noen som veit nokon internett sider ? Takker for svar ! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Det går absolutt an, men det er såpass i gråsonen i forhold til hva som er lov å linke til her på forumet, at jeg kan nok dessverre ikke hjelpe deg. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Nrk er vel gratis å se på deres nettsider? Mener å huske dette hvertfall. Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 er vel noe som heter tvkoo. Bare å søke. Men du må bruke internet explorer for å se programmene. Skjønner ikke at det skulle være forbudt, de viser jo reklamen som på vanlig TV og de viser ikke noen betal-tv-kanaler. Nrk 1 og 2, TV 2, TV 3, Ztv og fere, tror jeg. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Dette har jeg også lurt på! Men har ikke funnet noe ut av det... Prøvde å laste ned tvkoo, men det skjønte jeg lite av, skjønte hvertfall ikke hvordan man fikk norske kanaler. Også bare føkka det seg... Skulle gjerne også sett programmer som har gått på tv2 i påsken (tv2 nøttene), noen som vet hvor jeg kan få sett de uten å betale noe? Hvis det er noe av dette som ikke er lovlig så hadde det hvert veldig fint om dere\deg kunne pm'e meg med hjelp og sånn...! Endret 11. april 2007 av kalli Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Programmer som allerede er sendt? Da må du eventuelt laste ned torrents. Det er ikke lov å linke til slike her. Du må nok registrere deg på en privat norsk torrent hvis du vil ha norske programmer som alt er sendt. Vet ikke om noen slike som er åpne for å ta inn nye medlemmer heller. Lykke til! Lenke til kommentar
MrBirken Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 hvilke norske bit torent sider som finnes? er det ikkje bare norbit ? Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Eneste jeg bruker, men det var da flere før? Er det så lite behov i Norge? I Sverige er det minst ett dusin private torrent-sider! (Har noen sett kvaliteten på tekstene som legges på f.eks amerikanske tv-serier på norbit? Det må da være utført av folk som er analfabete 1.generasjons innvandrere? Sammenlign med svenske og danske tekster, lurer på hvorfor det er så sinnsvak forskjell i kvaliteten.) Lenke til kommentar
Espein Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Tvnoo(kalles EUchannels). (fjerna link for er vel ikke lov å linke, du for google) Nrk1 Nrk2 Tv2 TvNorge Tv3 Moox Innstaler programvaren, bruk IE. Programvaren hadde ikke no virus hos meg vertfall Endret 12. april 2007 av Ludacris Lenke til kommentar
twentyfour Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Tvkoo var gratis før... men no er dei busta av canal digital og viasat Tvnoo er vel nye betalingsversjonen Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Betalingsversjon? Nei, den er nok helt gratis, heldigvis. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Jeg vet hvilken nettside, kan se alle de norske kanalene, tv3, discovery, cartoon network og ja, de fleste man har paa parabolen.. Men - Det er p2p. Lenke til kommentar
MrBirken Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 Jeg vet hvilken nettside, kan se alle de norske kanalene, tv3, discovery, cartoon network og ja, de fleste man har paa parabolen.. Men - Det er p2p. 8972512[/snapback] p2p ? ka e det ?? Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Jeg vet hvilken nettside, kan se alle de norske kanalene, tv3, discovery, cartoon network og ja, de fleste man har paa parabolen.. Men - Det er p2p. 8972512[/snapback] p2p ? ka e det ?? 8973632[/snapback] Staar for peer to peer http://en.wikipedia.org/wiki/P2p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå