mintman Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Kan noen hjelpe meg og forklare hvordan jeg installere dette teamet: http://www.gnome-look.org/content/show.php...x?content=42875 Beryl er allerede installert og jeg har forstått at jeg trenger Emerald Theme Manager, men hvor finner jeg denne? Endret 11. april 2007 av gstavdal Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Hvis du har Beryl innstallert har du også Emerald installert. Emerald er vindusdekoratøren til Beryl. Høyreklikk på Beryl-ikonet (hvor det er er avhengig av distro) og velg Emerald, eller finn Emerald Theme Manager i en eller annen systemmeny. Når du har åpnet emerald er det enkelt å greit bare å importere filen du lastet ned fra siden. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Jeg fant Emerald Theme Manager under System -> Preferences, men når jeg har importert det nye themet så endres det ikke? Lenke til kommentar
Tjombo Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Du må sette Emerald som vindusdekoratør ved å høyreklikke på Beryl manager (den røde diamanten). Lenke til kommentar
mintman Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Alt dette er på plass og det funker fortsatt ikke. Kan det ha noen med at det er Ubuntu 7.04 jeg kjører? Lenke til kommentar
Tjombo Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Jeg kjører også 7.04 og det fungerer her. Har du satt Beryl som vindusbehandler og Emerald som vindusdekoratør? Fungerer Beryl ellers da? Lenke til kommentar
mintman Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Pling der satt den Trodde jeg hadde Beryl som vindusdekøratør men den stod på GTK. Glimrende og tusen takk Lenke til kommentar
mintman Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Fortsetter den her tråden med et nytt spørsmål. Etter at Beryl er installert så har jeg ikke noen ikoner for åpne vinduer nederst på oppgavelinjen som normalt er. Det er heller ikke noe preview av vinduene. Er redd det er noen instillinger jeg har kommet borti men vet ikke hvilke. Noen ideer? EditFikk fikset det under add to panel. Endret 11. april 2007 av gstavdal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå