Tøffe-Tetra Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Hei ja jeg skal montere speil i taket (himlinga), litt sånn for morro skyld Så det jeg lurte på var om noen hadde noe slags erfarign på dette området? jeg er litt redd for at speilet kommer til å ryke hvis det er for stort. Noen som har noen gode ideer til festing? hadde vært greit om det kunne tas ned enkelt, sånn hvis mamma kommer på besøk jeg vurderer mange små speil,20-40ca eller noe, med en slags enkel festeanordning. Noen som har tips til en grei butikk å handle dette på, som er billig? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Å montere speil i tak ser eg ikke på som en enkel "lett å montere", "lett å skjule" sak. Og eg vil tippe at det krever en del fester i taket for at det skal sitte godt. Og speil i taket som er montert feil vil eg nok tro er rimelig risikabelt. Men lykke til Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 nå jobber jeg som tømrer, så jeg har littegranne peiling på festeanordninger osv. , bare greit å sjekke om noen har prøvd dette før, elelr har noen gode ideer. Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Lage ei ramme som de sitter i. Feste med limstikke,, Mener kontaktlim. Får kjøpt slike store kanner på monter feks. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Mener du vanlig/skikkelig speil? Slik som knuser? I tilfellet ville jeg heller gått for plexispeil.. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Skal dette henge over ett sted du skal oppholde deg, ville jeg vært ekstremt nøye med festene. Nå er ikke jeg håndtverker, så dette overlater jeg til andre her å finn løsning på. Uansett så høres et plexispeil tryggere ut enn ett vanlig speil (som kezoom nevner...) Er det tilfeldigvis over sengen din du skal ha det (siden du vil skjule det for din mor?). Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 det er nok over senga ja , plexispeil høres jo ikke så dumt ut. Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Jesus så harry Men ontopic: Som noen foreslo, ville sikkert en ramme til det/de, som du igjen fester i taket(istedenfor å feste speilene direkte til taket) den greieste løsningen. Om du bruker en snasen festeanordning som er avtagbar(med skikkelig sikring/lås på) så kan du sikkert få gjemt den om du har god nok forvarsel før mor kommer på besøk. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Jesus så harry --- 8435260[/snapback] Tror nok muligens du har funnet en fin måte å skremme vekk damer du drar med deg hjem på, ja. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Jesus så harry --- 8435260[/snapback] Tror nok muligens du har funnet en fin måte å skremme vekk damer du drar med deg hjem på, ja. 8437767[/snapback] Det kommer jo veldig an på hvilke damer man tar med seg hjem. Noen liker å se seg selv i speilet, andre ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå