pessimisten Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Hei. Hvordan er det med klokking av CPU(Intel E6600) med dette hovedkortet? Og hva er vanlig Idle temp på en CPU? Om natta ligger min på ca 27 C Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Ingen som har erfaring med dette? Lenke til kommentar
janerikl Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 siden hovedkortet ble nettopp tilgjengelig tror jeg nok ikke mange vet. prøvekanin? noen? Lenke til kommentar
Oeverby Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Heisann pessimisten Jeg har desverre ikke så mye å vise til enda, men fant denne til deg. http://www.hardware-test.dk/test_show.asp?id=6641 Her står det også litt om overklokking. Ønsker også da at du kansje titter på denne tråden, om du har planer for ditt Foxconn kort https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=748220 Mvh Stian - NetShop Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Jeg skal klokke CPU'en og forhåpentligvis ram'en i helja og skal nok gi en tilbakemelding etter det Lenke til kommentar
janerikl Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 du får testeut! lykke til! Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Etter hva jeg kan se av de testene som finnes på nettet så virker det ikke som om disse kortene skifter "strap" til northbridgen. Og de typisk topper ut på 390MHz fsb. Uten at jeg skal si noe for sikkert her. Kanskje det kommer nye bioser som er bedre. Men foreløpig ser det ut som et billig kort som funker helt greit. Er det ekstrem overklokking på feks E6300, E6400 må en nok over på et kort som gjør endel mer fsb enn dette. En E6600 eller en E4300 vil nok klokke greit på luft på dette hovedkortet. Hadde vært digg å fått teste et slikt kort og sett hva en kunne klare å skremme det opp i. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Det finnes bedre kort til den prisen. Selv sitter jeg på Gigabyte GA-965P-S3 Ver. 3.3 Jeg har sett Ver 1.0 av dette kortet gå 500FSB stabilt. 505 ustabilt, men validertbart og 510 startet det ikke^^. (F2 bios.). On-topic: Jeg tviler på at så mange vet, selv har jeg ikke hørt om Foxconn før nå, ikke HK-foxconn iaf. Ganske nytt merke, men du kan jo som sagt være prøvekanin. Endret 13. april 2007 av PatrickM Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Jeg testa litt med å sette opp FSB fra 266 til 276... da ville den ikke starte og pc'en fryser med en gang "foxconn" kommer på skjermen :S EDIT: lagt en liten review av Hovedkortet i tråden til Stian Endret 13. april 2007 av pessimisten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå