Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Sliter litt med henging i spill!

Anbefalte innlegg

Heisann!

Sliter litt med henging i spill(wow) lurer på hva det kan være,dette skjer bare når jeg spiller wow!ikke på desktoppen eller ved andre anledninger!(hakke testa noen andre spill siden det begynte)

Er det noen her som vet den mest sansynlige grunnen til at dette skjer,er det program feil,driver feil,minne problemer,cpu-skjerm kort eller psu eller kanskje harddisken!

Oppsette mitt er:AMD x2:3800@5000

minne:1,5 gig@at litt høyere enn standard!

Nvidia 7900GTO@7900GTX

WD 250 gig

PSU:460W

sammendrag:litt for varmt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Har du prøvd det uten at pcen har vært overklokket?

Har du sjekket pcen for spyware og virus?

Hva med drivere? Er de nye?

----------

Mine forslag er basért på flere års erfaring som supporter, men det er ingen garanti for at de vil hjelpe deg. Det er mitt tilbud om gratis support, er du ikke fornøyd, så bare overse innleggene mine. Samme eller lignende svar vil forekomme, og jeg vil svare det jeg mener er relevant.

Hilsen,

efikkan.

Lenke til kommentar

Nei,hakke prøvd den uklokket noen gang,kan godt hende det er virus!syns det er litt rart hvis en virus gjør det bare når jeg spiller wow!

men har faktisk ikke virus program om dagen,mye pes med de syns jeg!

men uansett driverne er skjermkortet er kanskje 2 måneder gamle!kan teste og legge inn de nyeste der ihvertfall!

det kan ikke være at harrdisken bytter plate eller no vel?

Lenke til kommentar

nja kan være den,lager noen høye klikke lyder noen ganger!men når den lyden kommer skjer det alderi noe spess med systemet!tenkte jeg skulle prøve og legge wow på raptoren og se om det ble noe forskjell men det er så slit hehe!

Kan det være at jeg både har lagt in win xp og vista på samme partisjon? (spiller på xp)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...