fredrikda Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Hei! Jeg kommer ikke på nett med den bærbare pcen min.. Jeg formaterte nylig harddisken, og re-installerte XP, men når jeg skal logge meg på nettverket mitt, så får jeg bare denne feilmeldingen opp: Nettverkspassordet må bestå av 40 eller 104 biter, avhengig av nettverkskonfigurasjonen.Dette kan angis som 5 eller 13 ASCII-tegn eller 26 heksadesimale tegn.. Noen som har peiling på hva jeg skal gjøre?! Takker for svar Lenke til kommentar
maedox Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Du har aktivert kryptering (sikkerhet) på trådløs-routeren/aksesspunktet ditt, og du har skrevet inn feil/ingen passord eller nøkkel på din bærbare PC. Endret 11. april 2007 av maedox Lenke til kommentar
fredrikda Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Jeg har skrevet inn passordet uten noen som helst feil, og alt utstyret er iorden.. Men kommer ikke på nett Endret 11. april 2007 av Freddy_pc Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Opprett ny kobling og ny kryptering. Reset routeren din. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Jeg har skrevet inn passordet uten noen som helst feil, og alt utstyret er iorden.. Men kommer ikke på nett 8363364[/snapback] Du kan jo teste forbindelsen ved å slå av kryptering og se at du får forbindelse. Regner med at du må stole på feilmeldingen du fikk... Lenke til kommentar
fredrikda Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 Wiiiiii Nå funker det! :!: Takk for all hjelp :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå