Krissern_ Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 De sendte den ikke før i dag... en uke etter bestilling, noe som er veldig skuffende Lenke til kommentar
Nettulf Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Hei. Jeg bestillte den 13. et par ting som var på lager, og den lå som "åpen" i lang tid. Sendte de mail for å spørre, og fikk raskt svar tilbake om at de holdt på med omorganisering av lagersystemet for raskere ekspedering i fremtiden. Og det førte til at de lå flere dager på etterskudd med bestillinger. EDIT: Varen ble sendt i dag, den 18. De har vanligvis vært betydelig raskere tidligere når jeg har bestillt, så håper de kommer seg igjen snart..... Nettulf Endret 18. april 2007 av Nettulf Lenke til kommentar
Krissern_ Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Hei. Jeg bestillte den 13. et par ting som var på lager, og den lå som "åpen" i lang tid. Sendte de mail for å spørre, og fikk raskt svar tilbake om at de holdt på med omorganisering av lagersystemet for raskere ekspedering i fremtiden. Og det førte til at de lå flere dager på etterskudd med bestillinger. De har vanligvis vært betydelig raskere tidligere når jeg har bestillt, så håper de kommer seg igjen snart..... Nettulf 8413338[/snapback] Får håpe det ja Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Frigjort for plukk betyr at orderen er godkjent, varene på lager, slik at den står i kø for å bli pakket og sendt. Krissern: Bumping etter en time er ikke lov etter reglene. Endret 18. april 2007 av sesteen Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 når jeg bestillte skjermkort på søndag (kveld) lå det hentelapp fra posten i postkassa når jeg kom hjem fra jobb i går (tirsdag), så det kan virke som du bare har hatt litt uflaks og møtt på et tregt parti ^_^ (PS. bor litt nord for oslo) Lenke til kommentar
Krissern_ Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 når jeg bestillte skjermkort på søndag (kveld) lå det hentelapp fra posten i postkassa når jeg kom hjem fra jobb i går (tirsdag), så det kan virke som du bare har hatt litt uflaks og møtt på et tregt parti ^_^ (PS. bor litt nord for oslo) 8413781[/snapback] heldiggris Lenke til kommentar
War Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Ikke på lager. Ubekreftet 1 stk 2007-04-27 osv står det på alt Hi-end fra komplett Et firma med flere millioner i overskudd enn det er transistorer i min pc så kan man ikke ha en eneste ting på lager som koster over 2ooo Corsair Dominator TWIN2X10000C5DF ikke inne MSI P6N Diamond, nForce-680i ikke inne Intel Core 2 Extreme QX6800 ikke inne Intel Core 2 Extreme X6800 2.93GHz ikke inne Intel Core 2 Extreme QX6700 2.67GHz ikke inne Intel Core 2 Quad Q6600 2.4GHz ikke inne XFX GeForce 8800GTX 630M 768MB XXX ikke inne og resten er det 2stk av Rart det ikke er mulig å kjøpe en eneste del på nett som er bedre enn det man har i dag når pcen er 1,5 år gammel. Håper dette er leveringsproblemer fra intel ++ Lenke til kommentar
Krissern_ Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 Fikk kortet i dag Lenke til kommentar
rogerthat Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Komplett er ikke til å bli klok på...først hadde komplett problemer etter påske så jeg ventet til mandagen uken etter , og vips så ble den sendt bare timen etter at jeg bestilte. Nå bestilte jeg en DVD opptaker kl 11:19 i dag og ordren ligger fortsatt "åpen". Jeg har valgt bedriftspakke som sending fordi jeg ville ha fått den i morgen hvis den hadde blitt sendt nåmen når den tydeligvis ikke blir sendt i dag så er det bortkastet, vil jeg tro. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Vel, kanskje de har mye å gjøre? De er såpass store og jeg kan vel forsikre deg de har en del og gjøre. Man kan ikke forlange at pakken skal bli sendt samme dag som man bestiller heller. Tolmodighet min venn, tolmodighet Lenke til kommentar
noddy^97 Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 kanskje ikke et svar men er det ikke sånn at hvis man bestiller etter klokken 10 på kvelden så går det litt tregere? Lenke til kommentar
War Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Det er 6 år siden siste påst da, hele lageret er jo roboter nå og man får 150 i gavekort om det tar så så lang tid Lenke til kommentar
Merko Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 kanskje ikke et svar men er det ikke sånn at hvis man bestiller etter klokken 10 på kvelden så går det litt tregere? Tror det er slik om du bestiller kl 10 på morgenen eller før, så blir pakken sendt samme dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå