froZZo Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) skal bare modde den her litt skal sote plexi og ha det på toppen av dataen komentarer tas her Endret 19. april 2007 av froZZo Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 (endret) har fåt tak i sot film. dette kostet 170kr på torshov i lillehammer. bilder dette var i pakka: kniven som fulgte med denne kalles squeeze. dere skjønner vel hva den brukes til. og til slutt rullen. 35% sot, 3,8m lang og 12,5 cm brei hele pakka edit:legge til bilder komentarer tas her Endret 21. april 2007 av froZZo Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 (endret) skal få tak i plexi i morra. tror jeg tar 2 mm plexi. komentarer tas her jeg får ikke jobba no i helja. jeg skal på hyttetur. ahh læxn i boblebadet med en øl i handa Endret 13. april 2007 av froZZo Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 (endret) jeg har skrudd av toppen: har fåt tak i plexi i dag. det er 2mm tjukt. Endret 21. april 2007 av froZZo Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 (endret) har pussa og kutta og lakka. vinkelsliperene før kutt etter kutt og pussing av kant og så var det å pusse av lakken. pussemaskina da var det lakkinga som sto for tur der var første lag lakka på det er europris lakk :!: og den sug. her Prøves plexi plata. og det går akkurat å få den ner der. skal feste den med silikon. noen bilder av arbeidsplassen min.dete er litt rotete der ja her tas komentarer Endret 21. april 2007 av froZZo Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 nå har jeg bestemt meg for ikke å ha no soting i glaset. fordi jeg ikke greier å få et bra nok resultat Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 (endret) da har jeg fåt inn plexi plata. andre lakk laget er lakka på jeg kunne nokk tatt et par lag til men gidder ikke jeg brukte tetnings masse for å lime på plata :!: da har jeg montert vinduet og klemt så den blir bra å se på- toppen med plexi plata i har satt på no tungt oppå plexi plata komentarer tas her Endret 21. april 2007 av froZZo Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 (endret) nå må keg tilpasse cd brønnen litt, for å få klemt toppen ordentli neppå. men jeg må ha ut all hw. det får jeg gjørra i morra. blir sikkert ferdig tidlig i morra. skal ha norsk tentamen bilde av det jeg skal kutte av Endret 21. april 2007 av froZZo Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 (endret) har nå fåt ut alt hw av maskinen. kommer flere bilder i dag. komentarer tas her Endret 21. april 2007 av froZZo Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 (endret) nå er jeg altså ferdig med mini plexi mod. noen bilder har jeg selvsagt tatt. jeg tenkte først jeg skulle bruke dremmel da. på dette kuttet brukte jeg 5 dremmelskiver så jeg bytta tel vinkelsliper . veit ikke om du ser vinkelsipern på bildet helt men etter jeg brukte vinkelslipern:devil: og så pussa jeg litt.ingen bilder av d et da men. her har jeg satt inn litt hw enda mer hw sluttprodukt Endret 21. april 2007 av froZZo Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 (endret) mere bilder komentarer tas her Endret 21. april 2007 av froZZo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå