Complexity Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 har aldri hatt Nvidia før, så lurer på hva som er det beste programmet til å overclocke til nvidia? Helst slik at den scanner og finner ut hvor mye kortet tåler Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Expertools tror jeg det orginale programmet heter? Så er det en "hack" som heter Coolbits, bare en registerverdi som gir det tilgang til Mhz settingene i de vanlige innstillingene. Lenke til kommentar
Megern Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Liker rivatuner mer. Finnes på www.guru3d.com, du kan jo alltids prøve ati tool. Det fungerer på nvidia også. I ati tool kan du også bruke artifact scanner, noe som er kjekt. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 Expertools tror jeg det orginale programmet heter? Så er det en "hack" som heter Coolbits, bare en registerverdi som gir det tilgang til Mhz settingene i de vanlige innstillingene. 8366177[/snapback] Experttools har jeg letet som en galing etter, men ser ut til at Gainward sin download side er nede >-< Liker rivatuner mer. Finnes på www.guru3d.com, du kan jo alltids prøve ati tool. Det fungerer på nvidia også. I ati tool kan du også bruke artifact scanner, noe som er kjekt. 8367338[/snapback] Skal skjekke det ut Savner TriXX som jeg brukte på ATI kortet mitt, det var perfekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå