MrLuni Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Som topic... Har lite cash denne måneden men ha lyst å gjøre no überpent for dama, meeeen har lite med peng som sagt.. Noen forslag ? Punga ut 12roser sist og fikk onkelungene mine til å springe opp til henne med dei og rope "onkelen er kjempeforelsket i deg!" Det gjor slager.. Så må ha noe som er like bra som det Endret 11. april 2007 av luni Lenke til kommentar
epyks Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Vel, hvor lenge har dere vært kjærester? Om dere har et seriøst forhold og du virkelig elsker henne kan du jo rett og slett si hvor mye hun betyr for deg og avslutte med at du elsker henne. Blir fantastisk romantisk om du aldri har sagt at du elsker henne før, og at hun også elsker deg. EDIT : Så editen din først nå, mulig det her ikke var det beste som kan gjøres, men litt var det da. Endret 11. april 2007 av Ols111 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Joa det funker det og, men ho er litt pissed i det siste Derfor må jeg ro i land noe pene greier Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Skriv et morsomt dikt med nød-enderim. Det fikk jeg engang, og det var sinnsykt søtt. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Nød-endrerim ? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Nød-endrerim ? 8363348[/snapback] meg - deg pen - ren Istedenfor å tenke litt breit, tar du bare det første du kommer på som rimer. Setningene blir deretter. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 noen forslag til "dikt" da ? Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Gjør henne gravid! 8364179[/snapback] Fin! Gjør noe så enkelt som å lage en middag til dere 2 med levende lys osv. Sørg for å ha tomt hus og overraske henne da (: Den skal jeg love deg slår ann! Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 noen forslag til "dikt" da ? 8364093[/snapback] Kjære deg, Du er alt for meg! Jeg liker dine ben, Selv når du er sen. Vil du ha mitt lem? Da får du bli med meg hjem. There you go. Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Gjør henne gravid! 8364179[/snapback] han sa uten å bruke penger.. den der er garantert ikke billig ^_^ ps. til trådstarter: det heter søskenbarn ^_^ Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Gjør henne gravid! 8364179[/snapback] han sa uten å bruke penger.. den der er garantert ikke billig ^_^ ps. til trådstarter: det heter søskenbarn ^_^ 8365867[/snapback] Det er billig denne måneden... Kan jo vere han har mer penger om 8-9 måneder. :!: Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 ps. til trådstarter: det heter søskenbarn ^_^ 8365867[/snapback] Jeg tenker det er nevøer og/eller nieser. Søskenbarn er fettere eller kusiner. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Jeg prøve å overraske Julie med et besøk hun ikke viste om (for min del koster det en del penger, men det gjelder vel ikke alle). Jeg hadde ordna med noe greier til henne (som hun ikke får vite). Men hele greia gikk sånn rimelig rett i dass av forskjellige grunner. Det var litt synd, men veldig fin tanke. Så lag noe (selv), og overrask henne med det. Jeg skulle for eksempel være med å hente henne på skolen, uten at hu viste noe om det. Høres kanskje teit ut for mange, men ta i betraktning at vi bor 66 mil unna hverandre. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Skriv et morsomt dikt med nød-enderim. Det fikk jeg engang, og det var sinnsykt søtt. Aidskake er sjef når det gjelder slike ting Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Gjør henne gravid! 8364179[/snapback] han sa uten å bruke penger.. den der er garantert ikke billig ^_^ ps. til trådstarter: det heter søskenbarn ^_^ 8365867[/snapback] Men billig nå! Det heter ikke søskenbarn. Søskenbarn er unger av søster/bror til dine foreldre. Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 ps. til trådstarter: det heter søskenbarn ^_^ 8365867[/snapback] Jeg tenker det er nevøer og/eller nieser. Søskenbarn er fettere eller kusiner. 8366954[/snapback] det er jo selvfølgelig helt riktig.. er bare jeg som tenker helt feil ^_^ Lenke til kommentar
kremt Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Gjør henne gravid! 8364179[/snapback] Det kan vel muligens gjøres uten å bruke penger, men i ettertid vil jeg tro det går litt penger da. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Aidskake er sjef når det gjelder slike ting 8367235[/snapback] Uten tvil. La meg inspirere deg! Her og her og her. Ellers er det masse dikt i kjærlighetsdikt-tråden du kan titte på. Endret 12. april 2007 av Aidskake Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 gjør plass til Mr. dikt hes in the house now dere altså jeg syns ikke at de var noe bra vil du se mitt og har mange mange flere på pcen You’re eyes smiles to me You making the world upside down for me You are sweet You making it hard to believe that you are real Be cure you so wonderful, beautiful I ever had seen You are the angle from the paradise I only see you in my hart The wonderful rose who is growing That rose who is heating me up You making me blind of yours love When I close my eyes, all I see is you! I could search my whole life through but never find another 'you sånn skriver man drikt og jeg kan love deg damer faller for det. det er noe med damer å dikt ass . jeg kan jo lærer dere å dikte å Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå