vassilliev Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Er det noen her som kan anbefale et godt trådløst nettverkskort som er 100% kompatibelt med Vista x64? Fordel om det er lett å sette opp i Linux også. Sitter i dag med et Netgear WG311v3 - som jeg har store problemer med. Må reboote pc'en x antall ganger for å få det til å virke, da jeg stort sett får "device cannot start (code 10)" i enhetsbehandling. Etter å hatt drivere i beta-stadiet i lang tid har Netgear nå sluppet offisiell driver til mitt kort, men problemet er der fortsatt. Lenke til kommentar
VisualStudio Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Er det noen her som kan anbefale et godt trådløst nettverkskort som er 100% kompatibelt med Vista x64? Fordel om det er lett å sette opp i Linux også. Sitter i dag med et Netgear WG311v3 - som jeg har store problemer med. Må reboote pc'en x antall ganger for å få det til å virke, da jeg stort sett får "device cannot start (code 10)" i enhetsbehandling. Etter å hatt drivere i beta-stadiet i lang tid har Netgear nå sluppet offisiell driver til mitt kort, men problemet er der fortsatt. 8362823[/snapback] http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=313750 Dette fungerer utmerket på min Vista ultimate x64 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå