Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ønskeskilter til bil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette med "custom" skilter var oppe til debatt for et par år siden tror jeg og resultatet ble da igjen nei... men hva annet kan man forvente i norge... bil er farlig og ulovlig og en fin bil er ikke viktig. I norge er bilen kun et nyttefartøy...

Unskyld, ble bare litt irritert på den tragiske staten :p

I Sverige koster det 6000sek (om jeg ikke husker feil) for å få cutom skilter... alle disse pengene går direkte til trafikksikring og utvikling.

...I Norge hadde vel pengene gått til barnehager eller nye benker i frognerparken...

Lenke til kommentar
Dette med "custom" skilter var oppe til debatt for et par år siden tror jeg og resultatet ble da igjen nei... men hva annet kan man forvente i norge... bil er farlig og ulovlig og en fin bil er ikke viktig. I norge er bilen kun et nyttefartøy...

I Sverige koster det 6000sek (om jeg ikke husker feil) for å få cutom skilter... alle disse pengene går direkte til trafikksikring og utvikling.

...I Norge hadde vel pengene gått til barnehager eller nye benker i frognerparken...

8372863[/snapback]

Tull, penga hadde gått til et eller annet jallaland.

Jeg har sett spesialskilter før, det har vært tatt opp under trafikkdelen på forumet mener jeg å huske, søk der. Så dere ikke bilen de hadde på homsepatruljen? Der var det spesialskilter. Det er sikkert RÅDYRT.

Lenke til kommentar

8372863[/snapback]

Tull, penga hadde gått til et eller annet jallaland.

Jeg har sett spesialskilter før, det har vært tatt opp under trafikkdelen på forumet mener jeg å huske, søk der. Så dere ikke bilen de hadde på homsepatruljen? Der var det spesialskilter. Det er sikkert RÅDYRT.

8389503[/snapback]

datamanipulering er en fin ting på tv. husker det var ettellerannet i seoghør med gro h. bruntland som hadde fått sitt "personlige skilt" å ikke serlig personlig ut. det var stort sett bare rot av tall og bokstaver.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...