Mr.Karlsen Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Hei, Vet dette går ann i sverige men er det mulig og ha Ønskeskilt her i Norge. f.eks "Speedfreak" isteden for pp4737374........eller noe sånt. Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 tviler sterkt på det men er ikke sikker Lenke til kommentar
AudiA4 Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Nei, det går desverre ikke i kjære Norge Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Du kan ha det til show bruk Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Det går ann å ha falske skilter med hva du vil på, men de er som sagt falske, og ulovlige å bruke på vei. Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Dette med "custom" skilter var oppe til debatt for et par år siden tror jeg og resultatet ble da igjen nei... men hva annet kan man forvente i norge... bil er farlig og ulovlig og en fin bil er ikke viktig. I norge er bilen kun et nyttefartøy... Unskyld, ble bare litt irritert på den tragiske staten I Sverige koster det 6000sek (om jeg ikke husker feil) for å få cutom skilter... alle disse pengene går direkte til trafikksikring og utvikling. ...I Norge hadde vel pengene gått til barnehager eller nye benker i frognerparken... Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Dette med "custom" skilter var oppe til debatt for et par år siden tror jeg og resultatet ble da igjen nei... men hva annet kan man forvente i norge... bil er farlig og ulovlig og en fin bil er ikke viktig. I norge er bilen kun et nyttefartøy...Unskyld, ble bare litt irritert på den tragiske staten I Sverige koster det 6000sek (om jeg ikke husker feil) for å få cutom skilter... alle disse pengene går direkte til trafikksikring og utvikling. ...I Norge hadde vel pengene gått til barnehager eller nye benker i frognerparken... 8372863[/snapback] Tull, penga hadde gått til et eller annet jallaland. Jeg har sett spesialskilter før, det har vært tatt opp under trafikkdelen på forumet mener jeg å huske, søk der. Så dere ikke bilen de hadde på homsepatruljen? Der var det spesialskilter. Det er sikkert RÅDYRT. Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Benker eller jalla-land er samma for meg, pengene hadde hvertfall ikke havnet der vi ønsket. Homsepatruljen fikk jo disp. av BT til å bruke skiltet under filming. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Dette med "custom" skilter var oppe til debatt for et par år siden tror jeg og resultatet ble da igjen nei... men hva annet kan man forvente i norge... bil er farlig og ulovlig og en fin bil er ikke viktig. I norge er bilen kun et nyttefartøy...Unskyld, ble bare litt irritert på den tragiske staten I Sverige koster det 6000sek (om jeg ikke husker feil) for å få cutom skilter... alle disse pengene går direkte til trafikksikring og utvikling. ...I Norge hadde vel pengene gått til barnehager eller nye benker i frognerparken... 8372863[/snapback] Tull, penga hadde gått til et eller annet jallaland. Jeg har sett spesialskilter før, det har vært tatt opp under trafikkdelen på forumet mener jeg å huske, søk der. Så dere ikke bilen de hadde på homsepatruljen? Der var det spesialskilter. Det er sikkert RÅDYRT. 8389503[/snapback] datamanipulering er en fin ting på tv. husker det var ettellerannet i seoghør med gro h. bruntland som hadde fått sitt "personlige skilt" å ikke serlig personlig ut. det var stort sett bare rot av tall og bokstaver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå