rublings Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Hva med en Volvo C30? 8406448[/snapback] Enig med Tommy her, men tror kanskje at den blir dyr iforhold til de andre alternativene som kommer opp her. Volvo er jo et premium-merke, og da må man jo nevne bmw 1serie og audi æsj2.. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Forskjellen ligger i at BMW 1-serie har mangelfull plass, ser ut som et toalett, og selger fordi den har bakhjulstrekk og propell. Lenke til kommentar
dagjs Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Jeg kjører rundt i en Suzuki Wagon R+. Skikkelig firkantet boks, men uhyre praktisk i by... setene bak kan legges ned, og så har du plass til en vaskemaskin uten problemer. Med 4wd kommer du fram overalt også. Lite feil, men sjekk bremser bak og eksosanlegg. Deler er også billig! Det eneste er at man får skikkelig Postmann Pat følelse med den bilen! Hvis jeg skulle velge småbil nå, hadde jeg nok valgt Audi A2. Synes den ser veldig bra ut! Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Suzuki Wagon R+ har i flere år vært den mest solgte bilen i Japan Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Tja, Wagon R+ er vel sannsynligvis en av de definitivt styggeste bilene solgt på det norske markedet etter 2000, marginalt slått av Opel Agila (hahaha). Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Tja, Wagon R+ er vel sannsynligvis en av de definitivt styggeste bilene solgt på det norske markedet etter 2000, marginalt slått av Opel Agila (hahaha). 8413499[/snapback] Hallo!! Har du ikke sett Fiat Multipla!? hehe Lenke til kommentar
dagjs Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Ja, sjarmerende stygg... den har blitt en kultbil i Japan, og firkanta biler er blitt poppis over dammen også. Honda og Scion er biler som har et veldig firkantet design, og som har blitt utrolig populær i statene. Kjøper meg nok en Scion når jeg flytter til USA neste år. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Scion xB er jo vanvittig kul (og Nissa Cube for den del) i forhold til Wagon R+/Agila :s Endret 18. april 2007 av OML Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Ingenting slår Peugot 1007 i design Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Suzuki Wagon R+ har i flere år vært den mest solgte bilen i Japan 8413373[/snapback] Nissan Cube selger vel mere? Tja, Wagon R+ er vel sannsynligvis en av de definitivt styggeste bilene solgt på det norske markedet etter 2000, marginalt slått av Opel Agila (hahaha). 8413499[/snapback] Hallo!! Har du ikke sett Fiat Multipla!? hehe 8413554[/snapback] Fiat Multipla er stygg men sjarmerende, de designet den slik fordi de syns det var spesielt, og benyttet kloke løsninger. Dersom vi i stedet ser på en mer statuspreget bil som BMW 1-serie, har man en bil som er stygg, og ikke sjarmerende. Scion xB er jo vanvittig kul (og Nissa Cube for den del) i forhold til Wagon R+/Agila :s 8414670[/snapback] Njaaa. Kult helt til den typen hype går av moten. Og dersom vi skal se på Peugot, kan vi heller se på 406 Coupe, som er en umåtelig vakker bil. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Scion xB er jo vanvittig kul (og Nissa Cube for den del) i forhold til Wagon R+/Agila :s 8414670[/snapback] Njaaa. Kult helt til den typen hype går av moten. Jo, sånn er det vel med det meste "nyskapende" og "futuristiske", egentlig Og dersom vi skal se på Peugot, kan vi heller se på 406 Coupe, som er en umåtelig vakker bil. 8415145[/snapback] Pininfarina. Seriøst, 406 Coupe må være noe av det vakreste som ruller på europeiske veier, i hvert fall sett i forhol til prisen. Synd interiøret er "standard 406" ... Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Jo, sånn er det vel med det meste "nyskapende" og "futuristiske", egentlig 8415641[/snapback] Scion er ikke spesielt futuristisk, det er moteriktig. Det er for iPod-generasjonen. Metroseksuelle. Biler som motestatements gjør meg kvalm, dessverre. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Var inne å kikka på Peugeot nå, en snerten liten 307 hadde ikke vært å forakte, nyyyyydelig bil.. så på 1007'en også, det var en søt liten bil, så veldig bra ut til å være i den klassen "små stygge firkanta biler" Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Problemet med 1007 er at dørene gir den samme egenvekt som Sveits. Og det er jo ikke bare fordelaktig. Lenke til kommentar
PastaJensen Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Er sjølv eigar av mazda 3, stod mellom den og P307 men vil sei dei er for store til å kallas småbil. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 ok, er litt lei av bilen min til bykjøring, stiv og tung å ha med å gjøre midt i sentrum.. gleder meg litt til jeg får caddyn egentlig. Altså, kommer aldri til å kvitte meg med xantian da, men den er ikke sååå kul i bykjøring som den er på landeveien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå