Simen1 Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Hvor finner jeg gode nettbutikker med klær? 200kr-grensa gjelder vel klær også? Jeg er hovedsaklig ute etter T-skjorter med kule motiver og politiske eller humoristiske budskap. F.eks "Sharing is caring" etc. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Hvis du er en gamer: www.zestuff.com Har en t-skjorte derifra, more to come. EDIT: To t-skjorter derifra nå. Endret 28. april 2007 av Hippie-Erlend Lenke til kommentar
Homme Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Bare slenger opp noen random nettbutikker jeg: www.eluxury.com www.zoovillage.com www.yoox.com www.styledrops.com www.caliroots.com www.revolveclothing.com www.diabro.net www.stress.no www.steez.no Og viss du absolutt skal ha tees med humoristisk budskap (gruff): www.statements.no www.exist.no www.tee.no Endret 11. april 2007 av kolleckio Lenke til kommentar
Teenage Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Se på Smartguy`s Gorrila t-shirt`s Lenke til kommentar
Hod Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 hehe, du høres ut som en som passer inn på tshirthell har så råååååe utrykk og tegninger på shirta sine. 200kr går greit 189kr ellerno sist jeg bestilte... Lenke til kommentar
Espein Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) Piratbyrån har egen nettbutikk med masse råe t-shirts Endret 17. april 2007 av Ludacris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå