ZenCo Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Heihopp! Jeg har vært borti en del folk som har drevet med oppvarming av stemmen, men lurer litt på hvordan man skal gå fram. Hva skal man begynne med? Hva skal man gjøre? Mvh ZenCo! Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Har ikke mye peiling på dette selv, men vil anbefale deg å google litt. Tar deg sikkert ikke mange munittene å finne noen gode øvelser på nettet. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Svidde pølser er bra for stemmen iværtfall. Mange sangere bruker sitron når de skal "varme" opp stemmen. tror dette skal hjelpe. Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Dette har forøvrig ingen ting med oppvarming å gjøre, men pass på å drikke mye vann innimellom gaulingen! Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Svidde pølser er bra for stemmen iværtfall. Mange sangere bruker sitron når de skal "varme" opp stemmen. tror dette skal hjelpe. 8362657[/snapback] er det bare noe som folk sier.. eller er det faktisk fakta? Det med sitron har jeg og hørt, men svidde pølser? Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 det med svidde pølser har jeg og hørt. Tror det har noe med "kullet" rundt pølsene, men om dette er sant eller bare en myte kan jeg ikke svare på... Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Kull er bra for stemmebåndet. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 Saltvann skal faktisk også være bra! Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Søk på "Vocal Exercises" eller "Vocal Warmups" på YouTube. Vet ikke hvor pålitelig/bra alt er der, men Endret 12. april 2007 av Strat90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå