sinhut Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Før jeg fikk vista var det ingen problem med å gå inn på filene på pc'en via Xbox media center. Etter at jeg fikk vista spørres det etter et brukernavn og passord som jeg ikke vet hva er.. (enter user name for smb://User-PC/). Vet noen om noe passord eller hvordan jeg kan få se filene på dataen via xboxen ( den første xboxen, ikke 360) Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 nyttig og vite* MIne innlegg* Lenke til kommentar
intel_inside Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Slet også med dette. Oppgraderte Xbox Mediacenter til en av de siste versjonene, og problemet forsvant. Lenke til kommentar
sinhut Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 Slet også med dette.Oppgraderte Xbox Mediacenter til en av de siste versjonene, og problemet forsvant. 8365088[/snapback] Vet du hvor jeg kan finne siste versjon av xbmc? Lenke til kommentar
sinhut Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 Slet også med dette.Oppgraderte Xbox Mediacenter til en av de siste versjonene, og problemet forsvant. 8365088[/snapback] Vet du hvor jeg kan finne siste versjon av xbmc? 8367089[/snapback] ? Lenke til kommentar
jocke Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 http://www.xboxmediacenter.com/ ? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) http://www.xboxmediacenter.com/ ? 8402719[/snapback] Den er noe knotette, finn den heller på piratebay Jeg vill også tro det er noe av det samme som viss du bruker pc mot vista pc når du skal inn å hente filer. Slik er det også i xp før fildeling er aktivert. Viss pcen står i domene er det noe som er standard med brukernavn og passord. Bruker selv server 2003 som filserver og da må jeg bruke brukernavn og passord. Endret 17. april 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå