Killer_DT Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Så alle på få dager jeg også, og jeg må si at jeg aldri i hele mitt liv har hatt så mye lattersmerter før. Toppet seg da Jim later som han er helt lik Dwight. Da måtte jeg ta en pause, klarte bare ikke mer. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 "Question: What kind of bear is best ? - It's a ridicolous question. -False. Blackbear." :!: Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Ikke si sånt, jeg sitter i forelesning og kan ikke sitte å le ustoppelig! Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Sesong 3 er på vei fra Amazon nå, gleder meg vilt! Fantastisk serie! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Top Ten Jim & Dwight Moments Se filmen hos Youtube Top Ten That's What She Said Se filmen hos Youtube Top Ten Funniest Moments Se filmen hos Youtube Top Ten Pranks On Dwight Se filmen hos Youtube Top Ten Best Lines Se filmen hos Youtube Endret 25. oktober 2007 av Thomas_H Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Ettersom jeg elsker den originale The Office var jeg rimelig skeptisk til denne. Har nå kommet til sesong tre og koser meg som bare det. Favorittepisoden så langt er Gay Witch Hunt :!: Btw: Karen er hot Endret 31. oktober 2007 av Computerwelt Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 HUn er biiiaaatch, resepsjonisten er hawtere Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hver sin smak... Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Karen er best, ingen protest (?) Karen er mye mer gøy, og hun resepsjonisten er så forbaska nølende hele tiden. Hun er også low-talker. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Karen er best, ingen protest (?)Karen er mye mer gøy, og hun resepsjonisten er så forbaska nølende hele tiden. Hun er også low-talker. Hehe. Morsomt at du skulle si low-talker. Se på dette klippet. Ser ut som hun er en high-talker i virkeligheten :!: Dette innslaget med Rainn Wilson og Kanye West fra Emmy 2007 er morsomt (4:43 :!. Endret 1. november 2007 av Computerwelt Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 emmygreia var genial Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå