_melon_ Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Hei, jeg har tenkt å kjøpe meg en ny telefon, men trenger litt hjelp... Før var jeg alltid oppdater men er dessverre ikke det lengere, men brukte malen deres. Det jeg trenger er: Funksjoner: -Kalender: Ja, enkel -GPRS: nei -Email klient: Nei. Form: -Format: Helst klapp -Vekt: Ikke viktig, men ikke murstein -Sprut/støtsikker: Nei, men bør tåle litt Skjerm: Fargeskjerm -Størrelse på skjerm: Helst litt stor, ikke liten som på fks. Nokia 6610 og over 128x128 pixels oppløsning. -Touchscreen: Nei. Pris: Jeg har mellom 0 og 3000 kroner til rådighet. Diverse: -Merke: Er åpen både for nokia og sony Ericsson, men det blir til de to. -Kamera: Ja. -Videokamera: ja -Symbian: Nei. -Infrarød port: Ja, ikke et must -Blåtann (Bluetooth): ja -Minne: Nok til i allefall 200 bilder på telefonen og lagre meldinger -Minnekort?: ja helst om lite minne -MP3: ja -Triband: nei -UMTS/3G: Nei. -Wlan: Nei. -GPS: Nei. - Instant Messenger [Tjenester alá MSN etc.]: Nei. -Radio: Nei. -Bruksområder: Ringer litt og sender mer enn gjennomsnitte av SMSer. Så en telefon som er god å skrive på er et must. Liker å ta bilder på fest, så en god MMS-funksjon er viktig. Helt tilslutt, jeg har sett litt på Sony Ericsson W710i, hvordan er den i forhold til de kravene jeg stiller? Stoler ikke helt på det Elkjøp sier:p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå