ElderScrollsinisten Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Heisann, jeg har et problem med spill. Jeg ser mange merkelige streker som er stygge og strekker seg over skjermen i alt fra BF2 til STALKER og BFME2 OSV. tempen holder seg rundt 90 grader og jeg har de siste driverene. Har noen noen anelse om hva det er? Tror jeg skulle ha lastet opp et eksempelbilde der dere kan se hvordan det ser ut Endret 11. april 2007 av ElderScrollsinisten Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 90 grader er veldig varmt, regner med at noen deler av GPU kan være enda varmere, dette vil lede til sånne streker, og etterhvert en permanent defekt. Du må enten skifte kjøling, eller sende kortet tilbake i retur? Har du et kabinett med dårlig luftflyt? Er det mye støv der? Lenke til kommentar
ElderScrollsinisten Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 (endret) kabinettet mitt er et Raidmax Mirage 278 med 2x 80mm vifter. http://www.actionsurplus.com/rami278.html Når det gjelder luftgjennomstrømning og temp der inne kan jeg ikke si jeg er helt sikker. Det er noe støv men ikke voldsomt mye... Endret 11. april 2007 av ElderScrollsinisten Lenke til kommentar
l_man Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Hvilket skjermkort har du? Jeg hadde et 7800GT 256mb pci-e før og det kunne godt hoppe opp i 90-95grader under spilling av bil spill... Men ingen striper eller noe. Grensen på 7-serie kort er jo 115grader Lenke til kommentar
ElderScrollsinisten Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Kortet er et X1900GT alt på fabrikkinstillinger. Endret 11. april 2007 av ElderScrollsinisten Lenke til kommentar
ElderScrollsinisten Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 Kan også legge til at aritfact scanning i ATitool ikke viste noen feil etter over 15 minutter. Tempen gikk opp mot 100 grader. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå