Gå til innhold

HP's nye skrog for bærbare har en svakhet

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen

Jeg har en HP DV9266 som jeg er meget fornøyd med. Det er dog oppstått et lite problem. Dette er noe som alle bør være obs på, iallefall alle som har HP bærbare maskiner med den nye typen kabinett eller skrog. Jeg har akkurat oppdaget at maskindekselet har brista, akkurat der hvor fjernkontrollen stikkes inn i maskinen. Det er veldig tynt akkurat der. Maskinen min har stort sett stått på stuebordet, jeg ser mer på den som flyttbar enn bærbar. Jeg antar at dette har skjedd når jeg løfter maskinen opp. Da tar jeg tak i framkant og løfter den, den tåler ikke dette.

Noen andre som har opplevd lignende?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei alle sammen

Jeg har en HP DV9266 som jeg er meget fornøyd med. Det er dog oppstått et lite problem. Dette er noe som alle bør være obs på, iallefall alle som har HP bærbare maskiner med den nye typen kabinett eller skrog. Jeg har akkurat oppdaget at maskindekselet har brista, akkurat der hvor fjernkontrollen stikkes inn i maskinen. Det er veldig tynt akkurat der. Maskinen min har stort sett stått på stuebordet, jeg ser mer på den som flyttbar enn bærbar. Jeg antar at dette har skjedd når jeg løfter maskinen opp. Da tar jeg tak i framkant og løfter den, den tåler ikke dette.

Noen andre som har opplevd lignende?

8362192[/snapback]

glem det, jeg skal være forsiktig med min fremtidige HP pc :p

Endret av Patney
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei,

Litt på siden av temaet ditt, men hvordan er maskinen ellers? Vurderer å gå til anskaffelse av en lik, men er litt skeptisk spesielt med tanke på støy. Med to hard disker er det vel kanskje fullt viftekjør hele tiden? Fungerer den ellers greit med Vista og ytelsesmessig?

Lenke til kommentar
Hei,

Litt på siden av temaet ditt, men hvordan er maskinen ellers? Vurderer å gå til anskaffelse av en lik, men er litt skeptisk spesielt med tanke på støy. Med to hard disker er det vel kanskje fullt viftekjør hele tiden? Fungerer den ellers greit med Vista og ytelsesmessig?

8470727[/snapback]

Skal du ha PC kjøp HP's nx eller nc serie.

Enklet og greit.

Det som kommer nærmest er kanskje Lenovo, men de har ikke like god beskyttelse av harddisken. HP har mange finurlige løsninger, absolutt verdt å sjekke ut, det er en grunn tl at de er på vei til å bli størst i bedriftsmarkedet ;)

"Elkjøp" seriene - uansett produsent - suger byggekvalitetsmessig, bråker og har generelt sett dårligere komponenter.

Åjal - If you want hell, go for Dell, hehe :D

Det er nå min erfaring :)

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke en maskin som f.eks DV9266.. Ser forsåvidt at den selges via Expert/BestBuy, men billigst er den jo hos Netshop. Uten den helt store datakunnskapen, så vil jeg jo si at dette er en meget konkuransedyktig pris ovenfor andre modeller dersom man bare sammenligner spesifikasjoner. 320GB HD på en bærbar, 2GB RAM, 17" skjerm..

Hver gang jeg får en anbefaling på andre maskiner har det en tendens til å være maskiner med en HD på i overkant av 100GB og 1GB minne, som kanskje koster en tusenlapp eller to mindre..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...