Gå til innhold

Jeg skal gå 2vs2 arena, (Warrior) hvem som mate?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pala/Warrior er egentlig ganske svakt mot dual mage/mage & warr/ mage & hunter

Jeg og en venn går mage+warr og det funker helt bra :)

Mortal strike som anti healer, vi går for å drepe dps først bare nuker dps mens jeg står klar til counterspell på healern, og dispeller med spellsteal.

CC er 0 problem, første vi gjør er at warriorn flyr på, om de ccern så bruker jeg invis så nå han er ute for andre gang flyr vi på dpsen.

Funker helt 100% bra.

Lenke til kommentar
Synes du burde gå med en resto-druid, paladin og priest kan settes så lett ut av spill.

8363728[/snapback]

Holy palas settes ikke lett ut av spill :S

Ville anbefalt deg å gå sammen med en holy pala.

Bra lagspill mellom holy pala og warrior gjør at du omtrent ikke kan gjøre noe i mot de pga måten de hjelper hverandre.

Lenke til kommentar

I 2v2 er det ingen spesiell fasit, da mange kombinasjoner kan funke veldig fint, avhengig av samspill/timing, gear, osv.

Paladin funker veldig fint sammen med warrior på grunn av kombinasjonen plate-plate og BoF. En warrior uten BoF ender fort med å bli kitet av ulike klasser. De er sterke mot rogueteams, men svake mot casterteams, allikevel den mest vanlige partneren for warrior.

Restodruid og warrior kan også funke fint, men krever bra utførelse. Dere har cyclone som gjør kampen til 2v1, men ingen magic dispels, noe som gjør at warrioren blir ekstra lett å kite for for eksempel mages.

Shaman gir deg ekstra burstdamage med WF totem, bedre mulighet til å overleve casterteams med grounding totem og shocks. Etter min erfaring faller en shaman veldig fort, så viktig at han er restoration-specced.

Priests er jeg ikke helt sikker på hvor havner. De har en fear som kan funke innimellom (de første 1-2 breakes gjerne av trinket), men disse har mulighens dårlig survivability. Det er viktig at denne speccer blessed resilience, som hjelper kraftig mot rogue/druid teams.

Jeg ville tatt han du kjenner best. RL-venner er veldig morsomme å spille sammen med, om du er heldig nok til å ha en slik i guildet ditt.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Synes du burde gå med en resto-druid, paladin og priest kan settes så lett ut av spill.

8363728[/snapback]

Holy palas settes ikke lett ut av spill :S

Ville anbefalt deg å gå sammen med en holy pala.

Bra lagspill mellom holy pala og warrior gjør at du omtrent ikke kan gjøre noe i mot de pga måten de hjelper hverandre.

Når 2vs2 laget mitt møter pala/warrior er det garantert win, hvis det er druid/warrior har vi nesten ikke sjanse.

Lenke til kommentar
Ja, i går når jeg skulle sove kom jeg på druid og warrior,

Warrior charger inn mens druiden går i stealth, så popper han ut av pusekatt form og healer meg fra en plass de ikke ser meg, funker det bra tror dere?

8368064[/snapback]

Ja, det funker dritbra. Og hvis de andre går i fella, som de aller fleste gjør, så begynner de å jage druiden, og hvis han er litt sneaky da, så bare gjør han det druids kan best, nemlig å løpe. Det er ingen måte å få stoppa han på, og warriorn peller de ned uten motstand.

Har gjort den feilen selv et par, tre ganger selv ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...