Jarod_24 Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Hvordan vil denne bli "montert" på disken? Blir disken lagt inn i denne "boksen" eller hva? og vil den passe inn brønnene til kabinettet som jeg har valgt. Har tenkt å ha 2 disker (3.5", S-ATA). Cooler Master HD-Vifte m/ramme IDE/SCSI m/ vifte i front http://www.komplett.no/k/k.asp?action=info...85&AvdID=1&s=sc Chieftec Dragon Big Tower m/dør Sort Kabinett m/360W DA-01B-D P4 / AMD http://www.komplett.no/k/k.asp?action=info...88&AvdID=1&s=sc og jeg vet at S-ATA disker ikke har kommet ennå :sad: Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Jeg har selv den kjøleren i min maskin. Harddisken monteres på innsiden. "Boksen" fungerer som kjøleribber, og det sitter en vfte i fronten. Den passer i alle tower med ledig 5,25" plass (ca like stor som en CD-rom). Lenke til kommentar
Jarod_24 Skrevet 18. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2002 Quote: Den 2002-12-18 14:16, skrev Aasgaard:Jeg har selv den kjøleren i min maskin. Harddisken monteres på innsiden. "Boksen" fungerer som kjøleribber, og det sitter en vfte i fronten. Den passer i alle tower med ledig 5,25" plass (ca like stor som en CD-rom). Bråker den mye, finnes det flere hastighets-instillinger på den, og må en fjerne "front-dekselet" pga. vifta slik at harddisken den blir "eksponert" ut? Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Quote: Den 2002-12-18 14:31, skrev Jarod_24:Bråker den mye, finnes det flere hastighets-instillinger på den, og må en fjerne "front-dekselet" pga. vifta slik at harddisken den blir "eksponert" ut? Det finnes ingen hastighetsvalg, men den bråker ikke mye. Frontdekselet har "luftinntak" som slipper gjennom nok luft. Frontdekselet er imidlertid svært hurtig/enkelt å ta av, men dette trenger du bare å gjøre en sjelden gang for å rense filteret som sitter på innsiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå