Gå til innhold

Hva er ditt favoritt-Youtube-klipp?


Melisma

Anbefalte innlegg

Det er kanskje ikke så morsomt for dere som ikke er interessert i Anonymous vs. Church of Scientology krigen som er i gang over hele verden. Omtrent 9000 personer protesterte mot CoS på Søndag den 10. Februar, og politiet var på stede over alt for å passe på at det gikk rolig for seg (Og alt gikk kjempe bra). I Atlanta i USA ble demonstrantene møtt med en litt vel overdrevet politistyrke.

Se filmen hos Youtube

Endret av LunarPoet
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hahaha :rofl: daaaakar sauen da... ser ut som at han blir lei seg og henger med hodet på slutten.. :p

 

 

 

Jeg kan ikke se på dette klippet mer enn en gang, ellers tror jeg faktisk at jeg kommer

til å le meg ihjel bokstavelig talt :lol: Simon trenger ikke si noe engang hahahaha...

 

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Huff den der ungen med the evil look får meg til å le! :D

 

Melisma: han første gutten der som fikk faren hjem fra Irak.. Seriøst, jeg måtte holde tårene tilbake!

 

 

ja, jeg klarte ikke holde meg.. jeg gråt som en baby :blush: uff, bare alle kunne fått sett det slik, og bli minnet på hva krigen egentlig gjør med barna.. :no: vi glemmer dem midt oppi alt..

Lenke til kommentar

Den gleden/overraskelsen og "smerten" man ser at gutten har i det øyeblikket han ser faren er jo noe man nesten kan kjenne selv... jeg gråter hver gang jeg ser den.. gråter jo for han gutten og alle de andre barna og de barna som savner faren/moren sin som er sendt avgårde. Uff, vondt å se...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...