Petoah Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 her har dere en gøy liten sak!http://www.youtube.com/watch?v=Z4VNMERVsC4 Å herregud! Jeg har aldri ledd så høyt før! Jeg MÅ kjøpe Sesame Street på DVD! Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Terry tate - Office Linebacker Episode 1 Episode 2 Draft Day. Episode 3 Episode 4 Vacation. Episode 5 Streaker. Episode 6 Episode 7 late lunch Lenke til kommentar
O.J Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 VERDENS BESTE YOUTUBEFILM! Hahahahahahahahahahahaha jeg tror jeg dør. Hahahahahahahahahaha HahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahaHahahahahahahahahaha HahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahaHahahahahahahahahaha HahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahaHahahahahahahahahaha Har du sett noe så rått i hele ditt liv? (sorry for bump) Disturbing, very disturbing HAHAHAHAHAHAHAHA Den var bare for bra! Verste er at de sikkert er seriøse. Ser at videoen er fjernet. hvilken video er det snakk om? Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) linky Endret 26. november 2007 av data_jepp Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 45 minutter med en av favoritt stand-up komikerne mine Russell Peters :!: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Mer! Her er min favoritt http://youtube.com/watch?v=k6f-UXOw45s Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 linky Fullstendig og ettertrykkelig verdiløst svada. Carl Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Er moro når folk er flinke til å synge a capella bra Edit: Nå MÅ den funke!? Edit2: der ja Endret 1. desember 2007 av Melisma Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Du som startet tråden Melisma bør da i det minste klare å legge ut en youtube link skikkelig Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Du som startet tråden Melisma bør da i det minste klare å legge ut en youtube link skikkelig aaargh!! *Prøve igjen..* Vocal Point Se filmen hos Youtube Video 2 : Snakk om talent og bra timing a! Endret 1. desember 2007 av Melisma Lenke til kommentar
Mr. Ty Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=jH8gtrD4_C4 hvordan linker man slik at man ser videoen? Endret 4. desember 2007 av Potetgullmann1 Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 http://www.youtube.com/watch?v=jH8gtrD4_C4 hvordan linker man slik at man ser videoen? [youtube]jH8gtrD4_C4[/youtube] Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Oi, en Nissene På Låven scene vi ikke har sett før jo Se filmen hos Youtube The Julekalender på dansk hahahaha Se filmen hos Youtube Endret 6. desember 2007 av Melisma Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 The Julekalender på dansk hahahaha Se filmen hos Youtube Det var jo latterlig likt. To ting som danskene virkelig hater med oss nordmenn. Vi stjal Olsenbanden og The Julekalender fra dem. De blir omtrent like pissed off pga det, som vi gjør når amerikanere tror Norge er hovedstaden i Sverige. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Det var jo latterlig likt. To ting som danskene virkelig hater med oss nordmenn. Vi stjal Olsenbanden og The Julekalender fra dem. De blir omtrent like pissed off pga det, som vi gjør når amerikanere tror Norge er hovedstaden i Sverige. Faen, var ikke vi først ute? Da er det jo sikkert en eller annen danske på ett lignende forum som dette, som har postet The Julekalender på norsk og ledd av oss da! uff, nå må jeg forte meg og poste noe teit om en svenske :!: Advarsel: hold dere for øra! Se filmen hos Youtube Endret 6. desember 2007 av Melisma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå