Venerable Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) 1k08yxu57NA Paul Potts sings Nessun Dorma. Jeg utfordrere alle til å se denne videoen uten å få tårer i øynene. Endret 19. september 2007 av LunarPoet Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 ååå, den posta jeg for litt sida også.. den opptredenen der er en av mine favoritter i americas got talent.. ikke rart han vant Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Posta du det i denne tråden? Hm... Jeg kunne i hvert fall ikke finne noe når jeg søkte. Men ok. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Posta du det i denne tråden? Hm... Jeg kunne i hvert fall ikke finne noe når jeg søkte. Men ok. 9528771[/snapback] kan ikke finne den så da har jeg ikke postet den allikevel da! merkelig, for han er en av mine absolutte favoritter! gåsehuuuud jo!! :!: Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 ååå, den posta jeg for litt sida også.. den opptredenen der er en av mine favoritter i americas got talent.. ikke rart han vant Liten retting: Britan got talent. Hvis dere vil ha de feteste videoene sjekk ut: www.bestofyoutube.com Er også som podcast på iTunes Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 (endret) "Jakten på kjærligheten" på gitar Takk til Adrian (Adiguitarbuddy - youtube) for at jeg fikk poste den iufC7gHlc8Y Endret 19. september 2007 av Melisma Lenke til kommentar
adiguitar Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Takk for du posta den Melisma (danna meg profil her ) nåken morsome videoa e: Bill Clinton, voodoo - bra trylle show - fotball tabber xD - http://www.youtube.com/watch?v=1Ewv-RHozOg Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Takk for du posta den Melisma (danna meg profil her ) 9532141[/snapback] hallo igjen haha, fotballtabber er alltid gøy morro å se deg her da Lenke til kommentar
xersess Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) ingenting slår Palle fra klypa.. dei som ikkje har sett den, søk den fram. Palle fra Klypa CgQsPvhzW2E nokken som kan forklare på ein forståelig måte kordan ein får filmen inn i posten? Endret 20. september 2007 av xersess Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) nokken som kan forklare på ein forståelig måte kordan ein får filmen inn i posten? Du tar bokstavene og tallene som er etter = tegnet i youtube URLen, og legger det mellom youtube koden. Slik hadde det sett ut i ditt tilfelle: [youtube]CgQsPvhzW2E[/youtube] Tips: Hvis du trykker på 'Sitat' på en post, f.eks Melisma sin forrige post. Så vil du se hvordan det er gjort. Denne 'teknikken' er grei å bruke i framtiden hvis du oppdager noe annet lignende som du ikke viste om. Endret 20. september 2007 av LunarPoet Lenke til kommentar
xersess Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 takk for hjelpa, der var palle med i innlegget Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 5Z69yRsQ53I Denne her er bra Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 haha, den karius og baktus videoen var genial da Sibel Redzep - My All (svensk idol) hun har en helt nydelig stemme da <3 ulQdvipZ-Ps Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 http://www.youtube.com/watch?v=NCq67KiUpt8 http://www.youtube.com/watch?v=AvC_xM2RCvA http://www.youtube.com/watch?v=ae2ZzUjbc9U Lenke til kommentar
JRL Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 KS7hkwbKmBM nerding på sitt aller beste. Lenke til kommentar
mOkk Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Disse var ihverfall morsom i går natt... (humoren blir vist bare dårligere og dårligere jo senere det blir ). Er ihverfall de mest random klippene jeg har sett. vIxO-QB9-WQ 4UoeT5G-30U Ok, god humor er det jo ikke, men men.... Ellers holder jeg på å dø av Hans Bauge klippene hver gang jeg ser de Endret 25. september 2007 av mOkk Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Det må være dette, en av menneskehetens største triumfer: DPp2HlIMkmU Spørsmålet er hva slags nobelpris man skulle gitt til noe slikt. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Dirty Oppland - Vi liker'ække.. fjortis versjonen lipsync 7_wFxXdI3d0 Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Legg merke til hvor god plass sjåføren har på å komme seg ut av parkeringsplassen, men hvorfor gjøre det enkelt... hFiNXII6dU8 Ellers har jeg veldig sans for denne damen. Utrolig vakker stemme, og stemningsfulle og melankolske låter. 238QJdWvRnc Endret 26. september 2007 av Superparanoid Lenke til kommentar
baby_jane Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Mine favoritter er , fantastisk søt!Og , minne fra barndommen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå