2rst1 Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Funker det greiene med cola light og mentos? noen som har testa? Må man ha noen spesiell type mentos? For det der såg gøy ut Lenke til kommentar
Korka Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 jeg har testa, kasta ned fra et 20 m høyt tak, og flaska fløy høyere! Du må treffe på toppen når du slipper den ned da Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Noen som har prøvd å mekke en sånn her sak? Lenke til kommentar
spiffers Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Har aldri prøvd med pingpong baller, men ugressdreper og sukker var i allefall før det store. Tror de har endret noe i ugressdreperen slik at det ikke har samme virkning som før. Vi pleide å lage brannbomber med følgende oppskrift: 4 deler ugressdreper, 5 deler sukker, og 1 del diesel. Det blir en temmelig guffen blanding som brenner med veldig høye flammer, og det røyker bra også. Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Rubidium og vann blir en ganske kraftig reaksjon. tørris og litt vann pakket inn i en tom malingspann f.eks funker også bra. Drev masse med dette å lage forskjellige bomber ol. men stoppet ettersom jeg ble eldre og klokere, og for ikke å snakke om en jeg kjenner som nå nesten bare har en hånd. Prøvde ut å koke min egen svartkrutt og. ekstremt farlig og uforsigbart. Vil bare si at alt dette er morro helt til noe som ikke skulle skje, skjer. Klarte nesten å brenne ned huset mitt for et år siden og. vet det er kult, men anbefaler folk å ikke gå får langt med ting. tro meg ! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Cola-light og mentos er en slager som nevnt over... 1,5 liter går til helvette etter 3 mentos... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 jeg har testa, kasta ned fra et 20 m høyt tak, og flaska fløy høyere! Du må treffe på toppen når du slipper den ned da 8513759[/snapback] Hæ? Snakker du om mentos nå? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 stapp litt aliminiums-folie (som du har revet i små biter) ned i ein 1,5liter flaske (som er tom). så putter du litt plumbo pulver oppi. og dermed den farlige biten: så stapper du litt vatn oppi, skrur igjen korken og løper! det sprenger noe så jævelig husk at plumbo er STERK syre, som er drit farlig å få på huden, så ville ikkje anbefale dette. ein anna stilig ting er å tenne på bordtennis baller. fordi at dei har ein gass inni seg som brenner godt om du i tilleg tar og ruller ballen inn i aliminiumsfolie får du ein kraftig røykbombe Lenke til kommentar
xersess Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Noen som har prøvd å mekke en sånn her sak? 8534757[/snapback] trur dt dr er en bordtennis ball sammenrullet i aliminuims-folie. det ryker iallefall like godt Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Cola-light og mentos er en slager som nevnt over... 1,5 liter går til helvette etter 3 mentos... 8570124[/snapback] Helt riktig, vi gjorde det i klasserommet på skoleavslutningen, de fine hvite veggene var ikke så veldig hvit etterpå Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Vi lagde "thermite" her om dagen. Satt fyr på noen bildekk og brant gjennom en centimetertjukk plate i støpejern. Gøy? Mja, litt kanskje. For de som lurer på hva Thermite er: Lenke til kommentar
War Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Pulverkaffe i kaldt vann + nyco ble 10 ganger mer skumm enn vann ca sånn som brus ser ut når det skummer over. Flybensin og kontaktlim = napalm Når man får det på seg så klarer man ikke slukke det pga man bare gnir det utover (lim) og det hjelper ikke å hoppe i vann , rene døden man ikke blir kvitt om brannen har startet på kroppen. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 stapp litt aliminiums-folie (som du har revet i små biter) ned i ein 1,5liter flaske (som er tom). så putter du litt plumbo pulver oppi. og dermed den farlige biten: så stapper du litt vatn oppi, skrur igjen korken og løper! det sprenger noe så jævelig husk at plumbo er STERK syre, som er drit farlig å få på huden, så ville ikkje anbefale dette. 8570167[/snapback] Too late... :!: Lenke til kommentar
Korka Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 jeg har testa, kasta ned fra et 20 m høyt tak, og flaska fløy høyere! Du må treffe på toppen når du slipper den ned da 8513759[/snapback] Hæ? Snakker du om mentos nå? 8570133[/snapback] ja Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 ...husk at plumbo er STERK syre, som er drit farlig å få på huden, så ville ikkje anbefale dette. 8570167[/snapback] Plumbo er nok basisk... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 jeg har testa, kasta ned fra et 20 m høyt tak, og flaska fløy høyere! Du må treffe på toppen når du slipper den ned da 8513759[/snapback] Hæ? Snakker du om mentos nå? 8570133[/snapback] ja 8618843[/snapback] Jeg kjønner ikke hva du mente med "...kasta ned fra et 20 m høyt tak, og flaska fløy høyere! Du må treffe på toppen når du slipper den ned da..." Kasta flaska med mentos som var lukket ned? Kasta mentos oppi flaska fra 20 meter? Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Kasta flaska med mentos som var lukket ned? Kasta mentos oppi flaska fra 20 meter? 8625475[/snapback] Jeg regner med at han kasta flaska med mentos som var lukket ned.. Å klare å treffe en mentos ned i en flaske fra 20 meter vil nå jeg si er fysisk umulig Lenke til kommentar
Korka Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 vi greide det Vi kasta den oppi lufta sånn at det gjorde mange front flips så traff den korka! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå