Kverkulf Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Har hamstra en del Mad blader i noen år. De fleste jeg har er fra 80 tallet og tilig 90. Noen som veit om de selges fortsatt som oversatt? Veit de utgis fortsatt i Amerikansk utgave. Endret 11. april 2007 av Kverkulf Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Så Mad sist gang jeg så etter pyton osv, er et par år sia og da så jeg det på en svææær bensinstasjon med stort bladutvalg feil postet? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 flytter denne fra OT-humor og til Kulturo->Anime og tegneserier Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Norsk MAD var ingen suksess da det ble relansert tidlig dette årtusenet, så derfor valgte man å la denne serien av bladet gå inn etter få numre. Amerikansk MAD utgis fortsatt månedlig, og dette kan man få hjem i postkassa dersom man er villig til å betale (er nok dyrt, ja) Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Jeg kjøper amerikansk MAD på Narvesen nesten hver måned. koster 73kr men det er vert det :!: Endret 19. april 2007 av Exclusive Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå