Gå til innhold

Kjøp av ny gamer pc!

Anbefalte innlegg

Har tenkt å kjøpe meg en ny gamer pc, men har ikke så veldig store kunskaper innenfor dette feltet. Litt hjelp :D

Den må ikke koste mer enn 17 000(dette er absulut maks fordi jeg bare er 17 og har ingen jobb) :hrm:

Marskinen burde kunne dra de aller nyeste spillene forholdsvis bra. Jeg er bare interesert i en maskin uten skjerm, tastatur, mus eller høytalere

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har tenkt å kjøpe meg en ny gamer pc, men har ikke så veldig store kunskaper innenfor dette feltet. Litt hjelp :D

Den må ikke koste mer enn 17 000(dette er absulut maks fordi jeg bare er 17 og har ingen jobb) :hrm:

Marskinen burde kunne dra de aller nyeste spillene forholdsvis bra. Jeg er bare interesert i en maskin uten skjerm, tastatur, mus eller høytalere

8361775[/snapback]

Hei!

Hva med å ta en titt på f.eks. http://www.mpx.no/aspx/cart/konfig.aspx?plid=77643 ? Her kan du velge bort småpjuset du ikke trenger, og oppgradere til krampa tar deg :dribble:

-Insane1

Lenke til kommentar

Får rykninger hvergang jeg ser noen som skal bruke så mye på en spill pc.. det er jo bare et spill! :p

men ja, brukte også i min tid 10k på en maskin som var ment til kun spilling. (i ettertid, er jeg fornøyd har hatt denne maskinen i over 4år)

hm.. spill pc, skal du sette opp selv eller skal du kjøpe ferdig oppsatt?

( tips, pc til 10k og ps3 :p )

Lenke til kommentar
Får rykninger hvergang jeg ser noen som skal bruke så mye på en spill pc.. det er jo bare et spill! :p

men ja, brukte også i min tid 10k på en maskin som var ment til kun spilling. (i ettertid, er jeg fornøyd har hatt denne maskinen i over 4år)

hm.. spill pc, skal du sette opp selv eller skal du kjøpe ferdig oppsatt?

( tips, pc til 10k og ps3 :p )

8361957[/snapback]

Hadde tenkt å kjøpe ferdigoppsett. Mine ferdigheter/kunnskaper om data er ganske små, så jeg tror ikke det er lurt at jeg prøver å bygge en selv :D

Lenke til kommentar

Her har jeg satt opp en kraftpakke av et forslag. Du kjenner noen som har bygget pcer før, eller kanskje noen kompiser kjenner noen som har gjort det før. Er ikke så vansklig. Kabinett veit jeg ikke hvordan utseende messig du vil ha, men satte opp et random et. Veit ikke om du vil ha med CPU kjøler, men tok med en i regninga.

alfredsn

Endret av alfredsn
Lenke til kommentar
Her har jeg satt opp en kraftpakke av et forslag. Du kjenner noen som har bygget pcer før, eller kanskje noen kompiser kjenner noen som har gjort det før. Er ikke så vansklig. Kabinett veit jeg ikke hvordan utseende messig du vil ha, men satte opp et random et. Veit ikke om du vil ha med CPU kjøler, men tok med en i regninga.

alfredsn

8412427[/snapback]

Kabinettet var hel greit det. Var ikke ute etter noe spesielt.

Takk :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...