BWW Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Noen som ver hvor jeg kan finne NO-CD fix til Colin McRae? Annet spørsmål: Innstallerte spillet på jobben (for romjulen, såklart) i Win2K og kompatibel PC, men selve spillet starter opp, men ikke tydelige bilder. Ting mangler i menyene o.s.v. ?? Lenke til kommentar
Mr_Dillon Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Har du 3D kort i jobb boxen? Anyways, http://www.gamecopyworld.com for no-cd patch. Lov i forumet siden du helt klart eier original CD'en ikke sant Andy Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 http://www.megagames.com under gamefixes står det pcgames bare velg spill. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 http://www.megagames.com under gamefixes står det pcgames bare velg spill. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 /me ville vært litt forsiktig med å nevne GameCopyWorld, for /me har fått refs for det før! Lenke til kommentar
BWW Skrevet 18. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2002 Flott kara. Joda, jeg har org. CD. Vi skal spille over nett med to framvisere og masse god mat.... og jobbe litt.. :smile: Lenke til kommentar
sdhild99 Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Folkens, hva er NO-CD fix?? Lenke til kommentar
starfish Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Quote: Den 2002-12-18 14:14, skrev sdhild99:Folkens, hva er NO-CD fix?? NO-CD fix er en crack som man kan installere for at man ikke trenger CD for å spille spill. Lenke til kommentar
Paddington Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Quote: Den 2002-12-18 14:03, skrev kim_a55:/me ville vært litt forsiktig med å nevne GameCopyWorld, for /me har fått refs for det før! Det tror jeg ikke noe på. Det er da en helt lovlig side. Som de sier på forsiden: You are LEGALLY ALLOWED to make a personal backup of an Original Game CD as long as you are the owner of the Original Game CD. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Quote: Den 2002-12-18 15:20, skrev Paddington: Quote: Den 2002-12-18 14:03, skrev kim_a55: /me ville vært litt forsiktig med å nevne GameCopyWorld, for /me har fått refs for det før! Det tror jeg ikke noe på. Det er da en helt lovlig side. Nå må du huske på at dette forumet er litt spesielt... :sad: Synes det burde fulgt med No-CD patch på original CD'en. Jeg foretrekker piratkopier fordi da slipper jeg å måtte laste ned no-cd patchen. Hvis jeg kjøper et spill, er det første jeg gjør etter å ha installert, å cracke spillet slik at jeg aldri trenger å putte i cd'en mer, eller installere det. Kopien er bedre enn originalen. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Det tror jeg ikke noe på. Det er da en helt lovlig side. Som de sier på forsiden: You are LEGALLY ALLOWED to make a personal backup of an Original Game CD as long as you are the owner of the Original Game CD. Du tror ikke noe på det?!! Eeeh...hva holder du egentlig på med mens du er her på forumet? Høh...maken til tulling! *riste på hodet* Lenke til kommentar
DeadAngel Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Det er jo bare kjeltringer her i verden! Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Colin McRae No-CD hvor kan jeg finne? -Dumt spørsmål! Lenke til kommentar
LOBOS2 Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 offtopic: Du Piranha hviste du at hvis du satt strøm adapteren i uten å koble den til Commandoren så vill adapteren bokstavelig talt smelte? Og gjett hvordan jeg fant ut det? Svar: Lånte den bort til broren min en dyster dag som 10 åring hehe Lenke til kommentar
QTC Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 :o :o :o Give us all the cracks , the warez and the mp3zzz We are the new generation taking what we want take and U shall be rewarded 8) and dont take no shitt :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå