Gå til innhold

burde jeg velge dette skjermkortet?

Patney

Anbefalte innlegg

Jeg har funnet en pc som er perfekt for meg... Alt bortsett fra skjermkortet... Tror jeg da, det er det jeg vil ha svar på her.

Jeg har funnet en pc med vista premium, AMD Turion X2 TL56, 2gb ram og Nvidia GeForce Go 7200...

The performance of the Go 7300 is about around the 6400, the Go 7200 even less desirable. Honestly, these parts are probably best avoided, but fortunately, the 7200 and 7300 are pretty rarefied, as manufacturers have tended more towards the Go 7400, which is perfectly acceptable for moderate gaming.

Det mest krevende spillet jeg vil kjøre er sims2 med høyest mulig grafikk, og vista med aero og typiske ting som msn, firefox, the gimp, winamp/windows media player... Og jeg har fått som svar fra et par at dette kommer til å kjøre fint, men hver gang jeg leser sånt blir jeg sånt blir jeg alltid så usikker. :hmm: Burde 7200 holde til det jeg skal bruke pcen til? Pcen er perfekt for meg og vil ikke bytte :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, så jeg fant denne pcen, som er en ganske bra pris til den pcen. Ifølge det jeg har lest så er 7600 et veldig bra skjermkort... Jeg vet ikke om jeg trenger det, og 7200 burde være bra nok for meg. Men liksom, vil 7200 kjøre sims 2 glatt med topp kvalitet, store eiendommer med flere etasjer osv? Og synes fable er ganske gøy, vil 7200 holde til å spille fable i ganske grei grafikk? Er ikke noe must å spille fable da, men er ganske fint hvis det er mulig å spille det :)

Endret av Patney
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...