tHaZ Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Jeg har gått til innkjøp av en HDTV, og har ingen planer om å bruke den til å ta imot tv-sendinger. Er det mulig å fjerne tv-tuneren inni, eller rett og slett deaktivere den slik at jeg ikke trenger kaste bort 2000kr i året på lisens? Endret 11. april 2007 av tHaZ Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 ja dette skal være mulig. les side 3 i denne tråden. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...20%20tuner&st=0 Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 (endret) Det går an å få en tvreperatør for eksempel til å fjerne/plombere tvtuneren og få dokumentasjon på det som kan sendes til blodsugerene i nrk for å slippe unna. Endret 26. april 2007 av bo1e Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 hvorfor kjøpte du ikke en monitor? disse har ikke tuner, og du slipper å betale ekstra for å fjerne den. panasonic har noen som er bra. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 hvorfor kjøpte du ikke en monitor? disse har ikke tuner, og du slipper å betale ekstra for å fjerne den. panasonic har noen som er bra. 8480879[/snapback] Når jeg skulle skaffe 32" LCD uten tuner måtte jeg ut med mye mer penger enn om jeg hadde kjøpt en med tuner. Utvalget var også forsvinnende lite i forhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå