joachim_supra Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Har nettopp kjøpt meg to 12" Rockford fosgate Punch P1, er det noen som har noen erfaringer med disse? eller evt. anbefalinger ved disse... Evt. hvor stor forsterker man burde ha for og drive disse. hadde vært morsomt og fått litt trøkk i bilen:D Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 hadde 2x12" RF Punch før, var bra trøkk i de, ikke akkurat det beste, men det duger til dunk dunk musikk. trenger ikke en über forsterker for å drive disse, en RF 250.2 holder lenge. Lenke til kommentar
joachim_supra Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Takker, fint og høre, noen annbefalinger på frontsett? rockford? eller andre bra! ikke så alt for dyre.. Evt. link Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 anbefaler RF sitt Power komponent sett, men dette koster godt over 2k. Punch komponent settene spiller også bra+at det er en god del billigere. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Link til Power settet: http://bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1630 Link til Punch settet: http://bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1437 vet desverre lite om hvordan frontsettene til pioneer osv spiller. frontsettene jeg linker til er 13cm. Lenke til kommentar
joachim_supra Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 ja, ok! da blir det nok settet til punch tenker jeg, det er måte på hvor mye man skal bruke på bilstereo :!: Lenke til kommentar
onkeljan Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 ja, ok! da blir det nok settet til punch tenker jeg, det er måte på hvor mye man skal bruke på bilstereo :!: 8362670[/snapback] hertz, focal, ground zero, har gode komponent sett...har selv hertz mille ml k3, det beste frontsettet jeg noen gang har hørt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå