SSunden Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Heia dere, jeg har en veldig god erfaring med Symantec Livestate Recovery Advance server 3.0 på vanlig hardisker hvor man tar image av hardisken C: og kan kjøre imaget opp igjen når man ønsker det ve å sette Symantec R.A.S. 3.0 cdèn inn igjen. Problemet mitt nå er at Symantec CD min ikke finner 3 parts driver til diskene som er satt opp i RAID 0, hva i alle dager skal jeg gjøre for å få ta backup i RAID 0 ? Hjelp, hvis noen kan... Endret 13. april 2007 av SSunden Lenke til kommentar
SSunden Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Heia dere, jeg har en veldig god erfaring med Symantec Livestate Recovery Advance server 3.0 på vanlig hardisker hvor man tar image av hardisken C: og kan kjøre imaget opp igjen når man ønsker det ve å sette Symantec R.A.S. 3.0 cdèn inn igjen. Problemet mitt nå er at Symantec CD min ikke finner 3 parts driver til diskene som er satt opp i RIDE 0, hva i alle dager skal jeg gjøre for å få ta backup i RIDE 0 ? Hjelp, hvis noen kan... 8361404[/snapback] Jøss, ska sei... programmet Acronis True Image Home V. 10.0 (Full versjon) Har 3 parts dirvere til scisc/ RIDE 0 Jippi...! Problemet er løst...! Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) [ironi]Ja, smileyer er fint![/ironi] Kan du ta hele saken en gang til, bytte ut RIDE med RAID og beskrive hva problemet egentlig er? Selv ntbackup.exe kan ta kopi av et RAID-volum... Endret 13. april 2007 av Ar`Kritz Lenke til kommentar
SSunden Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 (endret) [ironi]Ja, smileyer er fint![/ironi] Kan du ta hele saken en gang til, bytte ut RIDE med RAID og beskrive hva problemet egentlig er? Selv ntbackup.exe kan ta kopi av et RAID-volum... 8372406[/snapback] Ja altså, problemet er å ta backup av 2 stk disker ( c: ) som står i RAID 0, programmet Acronis True Image Home V. 10.0 startes i win og man lager en BOOT DISK SOM KAN FINNE DISKENE VED OPPSTART ( 3 parts driverene),man restarter maskinen og legger inn boot cd`en og deretter er det bare og browse seg fram til der imaget ligger ( som man har laget tidligere) og diskene ligger å legge inn imaget på diskene igjen, start opp på ny og windowsen virker som den skal. Dette var ikke mulig på Symantec Livestate Recovery Advance server 3.0 siden den bare kunne finne vanlige 2 parts drivere som vanlige disker. Håper jeg forklarte meg god nå... Endret 13. april 2007 av SSunden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå