paaandy Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Hva synes du om Conair. Jeg personlig syns det er en av de bedre filmene jeg har sett. Har sett den kanskje 9-10 ganger, det er sånn film man aldri blir lei av:) Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Ikke særlig overimponert, gamle spøker. Lenke til kommentar
paaandy Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Ikke særlig overimponert, gamle spøker. 8361555[/snapback] Elsker den <3 Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Artig film og bra underholdning. Terningkast 4. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 God underholdningsfilm som passer bra å se på en torsdag. Ikke imponerende bra, men hjerneløs action er som oftest artig fra mitt syn. Lenke til kommentar
paaandy Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 God underholdningsfilm som passer bra å se på en torsdag. Ikke imponerende bra, men hjerneløs action er som oftest artig fra mitt syn. 8362930[/snapback] Enig med deg. Også har jeg en svakhet, at jeg liker nesten alle filmer Nickolas Cage spiller i Lenke til kommentar
Thorvis Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Helt gjennomsnittlig action. Morsomt å se hvis jeg ikke har noe annet å se på. Lenke til kommentar
AngryPolarBear Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Spennende plot som ikke blir utnyttet bra nok. Slutten er katastrofalt dårlig. Lenke til kommentar
Wollan Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Jerry Bruckheimer leverer en film som er bra og underholdene. På de nivåene de beste actionfilmene er på, vil jeg si at Con Air er en helt vanlig actionfilm. Hadde vel ventet litt mer fra Bruckheimers side etter The Rock (1996). Menmen alt i alt, grei film. Endret 11. april 2007 av Wollan Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 En actionklassiker fra 90-tallet sammen med The Rock, Armageddon og Face/Off. Hadde du kommet ut idag hadde jeg neppe blitt like imponert av den, men jeg så den da jeg var midt i målgruppen og elsket hvert sekund. Jeg så den igjen for noen dager siden, og minnene strømmet tilbake. Dette er en av de filmene som man må se når man skal se den, i 10-12-årsalderen, ellers vil man ikke forstå hypen. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Knallfilm, sett bort ifra slutten. Johnny 23, herlig! Sayonora sucker, klassisk. Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) “Why couldn’t you put the bunny back in the box?” Trodde jeg skulle dette av stolen her, kommer fortsatt ikke over den replikken. Gir scenen med her terningkast 6, resten av filmen en sterk 4. Det var også ganske så morsomt når Steve Buscemi dukket opp i tvangstrøyedrakten. Jeg hadde ventet en litt mer skummel person. Endret 12. april 2007 av EskimoBob Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Hva er galt med slutten? Jeg likte den jeg. Men så var jeg vel langt yngre når den kom, så jeg fikk den kanskje "inn med morsmelka" som de sier... Jeg tror det er feil bruk av det uttrykket, men klokka er fem, så. Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 John Malkovich er plusset i filmen. Han gjør en jævli god skurkerolle og leverer en drøss med knall replikker gjennom filmen også. " Ladies and Gentlemen, this is your captain speaking. I have the only gun on board. Welcome to Con Air ". Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Njah... Kan ikke undervurdere Ving Rhames eller Steve Buscemi. Men alle kan vel være enig i at John Cusack ikke akkurat konsentrerte seg hardt om arbeidet... Paycheck movie for ham, tenker jeg. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Conair er jo en helt grei film, jeg synes det dog er stress at TV3 prøver å sende den så ofte som mulig. (1gang i mnd elns.) Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 "What if I told you 'insane' was working fifty hours a week in some office for fifty years at the end of which they tell you to piss off; ending up in some retirement village hoping to die before suffering the indignity of trying to make it to the toilet on time? Wouldn't you consider that to be insane?" Underholdende film absolutt, kanskje ikke veldig intelligent film - men hvem bryr seg? Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Elsket ConAir, samme med Face/Off og The Rock. Ohh... nothing makes me sadder than the agent lost his blader in the... aaaiirrrplane Endret 12. april 2007 av xanth0s Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Det er uten tvil den mest qoute-bare filmen noen sinne. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Skuffende i forhold til The Rock. Terningkast 3. Midt på treet, ikke mere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå