Gå til innhold

Syns du om ConAir ?

paaandy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
God underholdningsfilm som passer bra å se på en torsdag. Ikke imponerende bra, men hjerneløs action er som oftest artig fra mitt syn. :)

8362930[/snapback]

Enig med deg. Også har jeg en svakhet, at jeg liker nesten alle filmer Nickolas Cage spiller i ;)

Lenke til kommentar

Jerry Bruckheimer leverer en film som er bra og underholdene.

På de nivåene de beste actionfilmene er på, vil jeg si at Con Air er en helt vanlig actionfilm. Hadde vel ventet litt mer fra Bruckheimers side etter The Rock (1996).

Menmen alt i alt, grei film. ;)

Endret av Wollan
Lenke til kommentar

En actionklassiker fra 90-tallet sammen med The Rock, Armageddon og Face/Off. Hadde du kommet ut idag hadde jeg neppe blitt like imponert av den, men jeg så den da jeg var midt i målgruppen og elsket hvert sekund. Jeg så den igjen for noen dager siden, og minnene strømmet tilbake. Dette er en av de filmene som man må se når man skal se den, i 10-12-årsalderen, ellers vil man ikke forstå hypen.

Lenke til kommentar

“Why couldn’t you put the bunny back in the box?” Trodde jeg skulle dette av stolen her, kommer fortsatt ikke over den replikken. Gir scenen med her terningkast 6, resten av filmen en sterk 4.

Det var også ganske så morsomt når Steve Buscemi dukket opp i tvangstrøyedrakten. Jeg hadde ventet en litt mer skummel person.

Endret av EskimoBob
Lenke til kommentar

John Malkovich er plusset i filmen. Han gjør en jævli god skurkerolle og leverer en drøss med knall replikker gjennom filmen også.

" Ladies and Gentlemen, this is your captain speaking. I have the only gun on board. Welcome to Con Air ".

Lenke til kommentar

"What if I told you 'insane' was working fifty hours a week in some office for fifty years at the end of which they tell you to piss off; ending up in some retirement village hoping to die before suffering the indignity of trying to make it to the toilet on time? Wouldn't you consider that to be insane?"

Underholdende film absolutt, kanskje ikke veldig intelligent film - men hvem bryr seg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...