Gjest Guest Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Hei! Er 17 år gammel og har vært sammen med ei jente i noen dager. Vi var mye med hverandre og koste før vi ble sammen også, og har utført oralsex på hverandre. Vi har forsøkt å ha vaginalt samleie et par ganger, men jeg har vært nervøs, og har mistet ereksjonen litt. Tror kanskje det kan være fordi jeg ikke føler meg helt klar enda. Det jeg lurer på er om det er normalt at gutten vil vente? Det er jo ofte motsatt! Ingen av oss har gjort det før. Er det greit at en gutt vil vente litt, siden vi bare har vært sammen i noen dager? Vil gjerne ha svar fra jenter Takker for alle svar =) Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 personlig ser jeg ikke noe problem med at en gutt vil vente, når det vanligvis er helt greit for jenter å ville det.. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Tja. Kjenner et par kristne karer som skal vente til de gifter seg. Spiller ingen rolle for meg forsåvidt, bare synes det blir på litt feil grunnlag. Det at livet blir styrt av fiksjon. Men det er en helt annen diskusjon. Lenke til kommentar
X-Mode Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 det er greit at en gutt kan vente og.. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Tja. Kjenner et par kristne karer som skal vente til de gifter seg. Spiller ingen rolle for meg forsåvidt, bare synes det blir på litt feil grunnlag. Det at livet blir styrt av fiksjon. Men det er en helt annen diskusjon. 8361475[/snapback] Jeg er agnostiker, og har overhode ingen religiøse baktanker ved å vente Lenke til kommentar
Engel_Linn Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Hvorfor skal det ikke være greit at gutter vil vente? Det er kanskje ikke like vanlig, men absolutt like akseptabelt. Om du er klar er det du som bestemmer, ingen andre Endret 11. april 2007 av Engel_Linn Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Selvfølgelig er det greit. En bestemmer jo over seg selv. Og møter du en som ikke syns det er akseptabelt er hun faen ikke verdt det uansett. Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 skjønner ikke hvorfor det ikke skulle være greit for en gutt å vente til han er klar.. det må da jenta bare godta.. Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 og til topicstarter: for at du ikke skal føle deg så alene så kan jeg fortelle deg det at jeg selv er nå 20 og har ikke hatt sex ennå. har tenkt til å vente til jeg møter den dama som jeg føler er riktig før det skjer noe ^_^ Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Er da helt greit om gutten vil vente. Selv var det jeg som sa vi skulle vente litt med den nå værende kjæresten min. Ikke pga nervøsitet eller noe sånt, men pga har sterke følelser for hun og ville vente til det ble helt serriøst.. Ikke vant til og si de ordene:"Kanskje vi skal ta det litt rolig". Hadde ikke trodd at min munn kom til og si de hvertfall. Men det må skje når du er klar for det... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Hvorfor skal det ikke være greit at gutter vil vente? Det er kanskje ikke like vanlig, men absolutt like akseptabelt. Om du er klar er det du som bestemmer, ingen andre 8361497[/snapback] What she said. Hadde blitt overraska hadde jeg truffet på en som ville vente, men såklart må man respektere det Lenke til kommentar
DNA Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Tja. Kjenner et par kristne karer som skal vente til de gifter seg. Spiller ingen rolle for meg forsåvidt, bare synes det blir på litt feil grunnlag. Det at livet blir styrt av fiksjon. Men det er en helt annen diskusjon. 8361475[/snapback] Man driter seg jo litt ut hvis man finner ut at dama er håpløs i sengen etter man har giftet seg :!: Men til trådstarter: Er ok å vente, ingen kan tvinge deg. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Man driter seg jo litt ut hvis man finner ut at dama er håpløs i sengen etter man har giftet seg :!: Om du gifta deg for sexen si skuld ja. Det er sjølvsagt greit at du vil vente. Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 jeg vil nå si at det ikke er dumt å vente, MEN tror man aldri blir kvitt den følelsen av å ikke være klar pga prestasjons "presset" som vi gutter føler første gang vi gjør det. med andre ord første gang går sjeldent bra for noen, tror nå jeg øvelse gjør mester.. lykke til Lenke til kommentar
weirdo Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Man kan ikke gifte seg med noen uten å ha prøvd henne/han først. Sex kan både ødelegge og forbedre forholdet. Tenk hvis dama har en penis..? Akkurat som når du kjøper en bil. Prøvekjør den først Til topicstarter: Jeg synes det er meget bra av deg å vente. Selv jeg var i en situasjon der jeg og en jente rotet litt og kunne endt med litt mer enn munn.. Men jeg takket nei, og har ikke angret siden Jeg foreslår at du gjerne forteller dama di at du ikke føler deg helt klar enda, og evt. dere får snakket ut og gjerne du skifter mening? Endret 11. april 2007 av weirdo Lenke til kommentar
f0rp Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Jeg syns ikke det er noe gerlig med og vente. så vis dere ikke er sikker på att dere er klare bør dere vente... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Ser ikke noe problem med det at gutten vil vente i det hele tatt, jeg. Hvis han ikke er klar, så er han ikke klar, rett og slett. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Hadde blitt overraska hadde jeg truffet på en som ville vente, men såklart må man respektere det 8362906[/snapback] Men hva hadde du tenkt om det? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Men hva hadde du tenkt om det? 8367762[/snapback] Hadde syntes det hadde vært dritkjipt og jeg hadde nok blitt frustrert. Men liker jeg gutten nok hadde jeg gitt han litt tid. Men hadde han vært av typen som ikke ville ha sex før han var gift, ville jeg revurdert forholdet. Endret 12. april 2007 av Aidskake Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Forskjell på å ikkje være klar og å ikkje ha sex før ekteskap. No kan du tenke deg kor kjipt det er for alle guttene der ute som må vente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå