Luunde Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Jeg er på jakt etter ny strømforsyning, har sitt på Denne her, Fordi den passer mitt system helt greit. Noen som har noen bedre til samme pris, legg ut link.. Her er litt informasjon om min pc ; Hovedkort : Asus P5N-E SLI, nForce-650i SLI Skjermkort : Gainward GeForce 8800gtx Lydkort : intergrert Skjerm : ViewSonic 19" HDD : Maxtor 250gb x5 + 7 andre IDE hdd. Prosessor : Intel Core 2 Duo E6600 2.4GHz Ram : Kingston 4GB Mus : Razer Chopperhead Musematte : Razer Control Matis Headsett : SteelSound 5h V2 Tastatur : Logotech G15 Exterm HDD : Western Digital 320GB x2 Extra utstyr : Pepsimax kjøleskap jeg syntes egentlig strømforsyningen passer fint til den, Skriv litt om hva du syntes.. Lenke til kommentar
okasin Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 øh.. ja den skulle vell duge Lenke til kommentar
Luunde Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Hm, det var bra.. Går i innkjøp av denne da når jeg får penger, vis ikke noen andre har noen like bra med samme specs og w. Lenke til kommentar
randknu Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Mulig jeg bare har vert uheldig med min modell men jeg liker ikke thermaltake sine PSUer, den jeg hadde bråkte som et jetfly, og det høres godt når resten av pcen er bygget så stillegående som mulig. Jeg kan anbefale MIST 600W Jeg har to av disse og er mektig imponert over byggekvalitet og hvor stabile disse er. på tester har den gått fra 12.2volt på lav belastning til 12.0 på overbelasning før vernet røyk og den slo seg av. DET er stabilt kraftverk det. Lenke til kommentar
Luunde Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Hmm, jeg var i butikken for noen dager siden, Jeg hadde tenkt til og kjøpe hiper, men han anbefalte den ikke, såjeg ventet til de fikk inn lasset med flere strømforsyninger, Han anbefalte den jeg har lagt ut, han sa den var noe av det stabileste han har vert borti noen gang. Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Mest stabile for å være pirkete, ikke stabileste, bare måtte pirke på det Uansett så skulle nok den strømforsyningen duge til det meste ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå