lsu Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Er ikke helt oppdatert på felger og dekk, så jeg legger inn en liten post i håp om å få litt feedback på en ting før mitt første felgkjøp. Tenkte jeg skulle sprite opp bilen min litt, en 2000 modell mercedes C-klasse stasjonsvogn (W202). Har sett meg ut en felgpakke med en felg som heter MB Replica 6, og dekk med størrelse 225/45/17 hos big-wheels.no http://www.big-wheels.no/index.php?id=23 (nesten nederst på siden) Så til det jeg lurer på: 1. Er det noen som vet hvilken modell denne felgen sitter eller har vært på? Har trålet nettet uten å bli så veldig klok. Finner bare felger som ligner på mercedes sine nettsider, men ikke identiske. Big-wheels sier den er en S-klasse felg, men jeg aner ikke om det stemmer. Hadde vært greit å vite hva det er før jeg går til innkjøp Uansett synes jeg den er knall, men det er jo flere felger å velge mellom dersom denne faktisk ikke er lik en original felg. Ønsket mitt er nettopp å ha en felg som er "original". Lenke til kommentar
erasmussen Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Har sett denne felgen orginalt på den forrige (2001-2006) Mercedes CL Link: http://www.dieselstation.com/wallpapers/Me...L-Class-048.jpg Mvh Erik Lenke til kommentar
lsu Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 Nice. Takk for god research . Det var godt å få se felgen på en bil. Da blir det nok denne felgen på meg Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Mener å ha sett de på nyere E-klasse også.. Men dette er jo replica felger, så de er jo "utro" med forskjellige modeller. Tørr jeg foreslå disse? Carlsson: Carlsson 1/16: Lenke til kommentar
erasmussen Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Carlson felger vil jo bli langt dyrere enn replica felger, så det er vel spørs om ISU er villig til å betale mer for disse Mvh Erik Lenke til kommentar
lsu Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Ja de felgene så vel litt dyrere ut enn lommeboken tillater. Men de på mercedesen der så jo ikke dumme ut. Samme farge og modell som min også faktisk. Men budsjettet mitt bør ikke overstige 8-9000. Big-wheels får ikke inn felgen før 23.04, så jeg har litt tid til å kikke litt rundt. (utrolig hvor mye bedre inntrykk du får av å se en felg montert på en bil, kontra en avbildet felg slik nettsidene gjør) Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Jepp, det er sant. Carlsson felgene er dyre ja, men det går jo ann å få et røverkjøp brukt. Men de finnes også i fake versjon, som blir ført av de fleste forhandlere, blandt annet Martins og Sharif. Lenke til kommentar
erasmussen Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Helt enig med det du sier om å få se felgene på en bil framfor bare felgen.. mye lettere å se hva som passer til bilen sånn. Men vi har jo feks www.alushow.no som løser det problemet Mvh Erik Lenke til kommentar
lsu Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 Tenkte jeg skulle vise felgene jeg har kjøpt, men kunne noen gitt meg en kjapp guide på hvordan jeg får lagt til bildene slik at de viser i selve posten? Skjønte meg ikke helt på dette her Lenke til kommentar
erasmussen Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Tenkte jeg skulle vise felgene jeg har kjøpt, men kunne noen gitt meg en kjapp guide på hvordan jeg får lagt til bildene slik at de viser i selve posten? Skjønte meg ikke helt på dette her 8536644[/snapback] Såvidt jeg har forstått må du laste opp bildene på en egenside før du legger link her inne. Men har aldri gjort det før. Gleder meg til å se felgene, ble det Replica 6 felgen? Lenke til kommentar
erasmussen Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 http://bildr.no/ Her kan du legge ut bildet(ene) og linke de inn på forumet Lenke til kommentar
lsu Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 Da var felgene som sagt på plass. Valget falt på AMG replica hos en lokal forhandler. Dim 225\45\R17 til 8500kr. Ganske sikker på at dette valget var det rette kontra de jeg tidligere vurderte på bigwheels.no. Jeg er jallefall utrolig fornøyd Fikk dem på i dag, men har ikke fått testet noe særlig mye. Merket ingen sporing å snakke om på hjemturen, så gleder meg til en til lenger tur i morgen Så til bildene da. Legger til et "før" og et "etter" bilde slik at dere ser forvandlingen. Dere kan jo tippe på hvilke felger som er de nye :!: Lenke til kommentar
rublings Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Not bad Hadde personlig likt de bedre 1" større, men det er jo smakssak.. Fin bil.. Lenke til kommentar
erasmussen Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Synes det så meget bra ut jeg Selvfølgelig kunne det vært 18" for å ha sett litt hvassere ut, men det er nok et godt kompromiss iforhold til komforten Grattis! Mvh Erik Lenke til kommentar
rublings Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Synes det så meget bra ut jeg Selvfølgelig kunne det vært 18" for å ha sett litt hvassere ut, men det er nok et godt kompromiss iforhold til komforten 8541289[/snapback] Som sagt, smakssak Lenke til kommentar
lsu Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 Tok meg en lengre tur i dag og må si jeg er storfornøyd med kjøre-egenskapene de nye dekkene har. Sporing er nærmet et ikke-tema og støyen vil jeg påstå er lik etter byttet. Bilen har nå en helt annen feeling enn tidligere. Ingen krenging i rundkjøringer eller små-krappe svinger. Føler den går på skinner rett frem dersom asfalten er noenlunde fin. Alt i alt tror jeg at jeg har fått maks av det jeg kan forvente til den prisen. Flott og se på samt en "go"feeling bilen ikke hadde før Flott at dere likte bilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå