Mats Danielsen Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Heisann! Jeg skal friske litt opp i script databasen min og trenger litt tips til hva jeg kan lage? Noen ideer eller noe du kanskje ville ha brukt for? Jeg bruker da PHP (OOP) og MySql :!: Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Runar0 Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 vist du tenker på å lage deler som du seinare kan bruke i eit program: Database klasse med drivere slik at den kan støtte flere typer databaser (MySQL, PostgreSQL, osv) Skin klasse, dette er noe som eg sjølv har jobba med i over eit år og det er ganske spennande. Vist du tenker på ferdiger program så: Galleri med automatisk resizing av bilder, og eit litt stileg måte å vise fram bilene på Poll skript som kan inkuderest med ein enkel include() kommando. Bare noen tanker, lykke til med kodingen Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Poll -En funksjon -Bruker flatfile -Kalles f.eks med LeggTilPoll($spørsmål,$ja,$nei,$kansje) Og flere sånne svar... Men uansett hva du lager så bør det være lett å legge inn på siden! Lenke til kommentar
grimjoey Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Kunstig intelligens som fanger opp bot'er og ødelegger de. Vertfall advert bots. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Kunstig intelligens som fanger opp bot'er og ødelegger de. Vertfall advert bots. 8371873[/snapback] Eller en PHP-Extension som funker som bayesisk spamfilter på alle POST-requests. Hadde vært utrolig praktisk å ha dette som en system-wide funksjon. Lenke til kommentar
grimjoey Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Kjipt om spam filteret fjerner enkelte brukernavn og passord, ved innlogging, som inneholder ord med stor spam sannsynlighet. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Kjipt om spam filteret fjerner enkelte brukernavn og passord, ved innlogging, som inneholder ord med stor spam sannsynlighet. 8394047[/snapback] Haha, ufattelig ironisk. Skulle her påpeke (med litt humor) at det var tåpelig å velge "free penis enlargement" som brukernavn, men spamfilteret til diskusjon.no blokkerte det for meg. Point taken, mao. Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 så blir det noen av denne gratis tingen din? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå