EinarEriksen Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Nokia MD-4 er et par små høyttalere. Men ikke sku hunden på hårene, MD-4 sparker fra seg. Les mer Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Virket som om det var litt mye repetisjon av ordet "sammenlignet", men ellers er grei test. Ser ikke ut som ett produkt for min del, da jeg ikke hører mye på orkester og fløyte(!), men heller rock. Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Ok høyttalere til en nok så grei pris. Flott at Nokia har laget 3.5 millimeters plugg, slik at en kan bruke høytalerene til annet en bare til telefonen. Litt synd at de ikke har så mye bass, men en kan ikke forvente alt av de høyttalerene. Disse viser at det er mulig å lage greie mobilhøyttalere til ok pris. Endret 11. april 2007 av kornelen Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Sony Ericsson-høyttalerene sies å lige "et par hundrelapper" lavere i pris. Nokia-høyttalerene koster da bare så vidt over 400 kroner. Vil det ikke bli riktigere for SE sin del og heller si halvparten av prisen? Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 er det noen her som vet om det er forskjellige høytalerelementer i mps-60 og mps-70? eller i sony ericssons øreplugger hpm-75 og sonys MDR-EX71SL? Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 De enkle høyttalerne til Creative er vesentlig bedre enn både SE og Nokia sine... Travelsound heter serien, funker veldig bra! -snubbel Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 ja jeg brukte de i begynnelsen før mps-60 kom, men husker ikke om det var en forskjell.. men takk for tipset! får gå over til de igjen. Lenke til kommentar
ptta Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 I artiklen står det at disse passer best nåt man skal dele musikken med andre. Så det er altså bedre at flere hører på musikk med dårlig lyd kvalitet enn at en gjør det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8I4zQlayY3 Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Fin artikkel med masse info om musikk. Men dere har helt glemt å ta med hvordan dialog og f.eks. lyd fra film er på disse. Har selv en laptop med rimlig dårlige høytalere som utgjør ett problem når jeg skal f.eks. se på film og det er litt bakgrunnsstøy der jeg er. (Ja det er en a_mobil_ sak, men man kan da se på film på mobilen også da) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg